Appartement Waldblick

Appartement Waldblick
9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,1

8 reviews over Appartement Waldblick in het Nederlands

What You See Is What You Get...

Gerard en Truus van der Meer
12-11-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Afgelopen September een aantal ( 11 ) dagen samen naar de Harz geweest....bij aankomst in het Appartement overtrof het al onze verwachting...prachtig ingericht en werkelijk alle voorzieningen aanwezig...niets is te wensen overgelaten door de eigenaar... Schitterende omgeving...met veel bossen en wandelpaden........!!

Kortom een heerlijke uitgeruste vakantie genoten....en Zeker voor herhaling vatbaar...:)

Nogmaals dank.... Groeten Truus en Gerard

Gereisd Met partner in september 2013

ENORM

K.J.de Jong
13-8-2013

14 dagen een geweldige vakantie gehad in dit fijne appartement.Wij hebben genoten van de bossen en de bergen .Vanuit het verblijf loop je direkt een fantastisch wandel gebied in.Het was erg warm en het zwembad in een meer op 1 Km afstand was heerlijk verkoelend.Bezoekjes aan Wernigerode-Brocken-Goslar-Bad Harzburg-Lauthental-Bad Grund -Oker talsperre etc.zijn geweldig en op korte afstand

Gereisd Met partner in juli 2013

Een plek om terug te keren

Daniel
28-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Lang weekend weggeweest samen met mijn vriendin op aanrading van vrienden. Dit plekje zou ik graag iedereen willen aanraden.

Een shitterende appartement, mooi en modern ingericht en van alle gemakken voorzien.

Dit wordt onze vaste plek in de Harz.

Gereisd Met partner in juli 2013

Geweldig vakantieappart., wat een ruimte en luxe!

Hanny & Bep
13-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben genoten de afgelopen week. Leuke en gezellige stadjes bezichtigd, zoals Goslar, Werningerode en Quidlinburg. En altijd was het weer heerlijk thuiskomen. Jullie prachtige rookvrije appartementen voldoen werkelijk aan alle eisen. Het is met veel zorg, oog voor detail een zeer smaakvol ingericht. Het is een prima uitvalsbasis om de het Harz gebied te verkennen. Bedankt voor de goede zorgen en we komen zeker nog eens terug.

Groetjes van Hanny en Bep

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

SUPER geregeld..

John van der Tol
18-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk appartement met een zeer goede ligging....Appartement is TOP in orde..ale voorzieningen aanwezig..en alles keurig netjes verzorgt en vooral SCHOON...

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

superdeluxe appartement

Familie Evers
29-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met heel veel plezier denken wij terug aan de wintersportweek in jullie superdeluxe appartement van 18 t/m 22 februari 2012. We hebben het echt naar onze zin gehad! Het appartement is heel gezellig en knus ingericht! Het voelde echt als een tweede huis. Fijn dat het lekker schoon is en er niet in gerookt wordt. De kinderen voelden zich ook meteen lekker thuis! Ook een luxe om inductie te koken en de keuken was verder ook van allerlei gemakken voorzien. We hadden een gezellige woonkamer en de bedden sliepen heerlijk! ’t Was geweldig om zo dichtbij het skigebied te verblijven. We hebben alle dagen op de latten gestaan en ook wezen sleeën! Ook de winkels en eetgelegenheden waren vlakbij! We hebben een onvergetelijke vakantie gehad in Ferienhaus Waldblick! Enorm bedankt voor de goede zorgen en de tips! We hebben ontzettend veel genoten!!!

Lieve groetjes, Mario, Rianne, Tatjana en Ramona Evers te Bergen op Zoom

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Zeer luxe appart. in een sfeervolle omgeving

Familie Lorenzo
25-5-2012

Familie Lorenzo,

Geweldige mooie wintersportweek gehad op de 'Bocksberg' en in jullie prachtige en zeer luxe appartement. We hadden echt geen idee dat je hier zo fijn kunt skien en sleeen. Met de zon erbij, konden we na het skien (in het T-shirt notabene) op het balkon lekker bijkomen. We hebben Skiles gehad, wat ons tevens erg goed is bevallen. Jullie appartement is qua prijs en kwaliteit noet duur tov wat wij elders gewend zijn en zeker voor deze luxe. Verder is het appartement van alle gemakken voorzien met LCD TV en Nederlandse zenders (er is zelfs een paraplu!) en alles is op loopafstand te doen. Met de toekomstige, nieuwe en langste zomer- en winterrodelbaan van Duitsland in het vooruitzicht, komen we zeker nog eens langs met de kinderen.

Groetjes, Annemarie, Jan en kids

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Geweldige locatie omgeven door prachtige natuur.!

Ed Tiggeloven
9-8-2010

Appartementencomplex Waldblick voldoet aan mijn verwachtingen, het zijn keurig onderhouden en gemoderniseerde woningen. De stad Goslar is op 15 minuten rijden met de auto. Bushalte voor naar Goslar etc..etc...op 200 mtr. afstand. Kinderspeelplaats op 150 meter afstand van Waldblick.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Waldblick in Hahnenklee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Waldblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.