Hotel Villa Opdensteinen

7,4

• Ligging t.o.v. pistes8,4

5 tips over Hotel Villa Opdensteinen

Tiny Turenhout, 7-7-2015
Er zijn genoeg gelegenheden om wat te drinken, in het hotel is savonds geen gelegenheid om te zitten en wat te drinken.
Miranda Jansen - Huisman, 22-4-2015
Goslar en Wernigerode. Stoomtrein.
Maya, 15-12-2014
hou je van sauna bezoek vergeet dan niet je badjas en slippers. De Finse sauna en zoutgrot is dagelijks vanaf 16.00 uur te gebruiken. Douche was nog niet klaar maar we gingen gewoon daarna op onze kamer douchen.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Opdensteinen voor je op een rij gezet:

Ken Leystra, 4-6-2014
    Daarbij komt de natuurschoon en de ligging ten opzichte van de pittoreske steden Goslar en Wernigerode op ruim 15 kilometer. De Harz straalt geschiedenis uit en ligt op de grens van het vroegere Oost Duitsland. Er is veel te doen en te beleven!
    Ko en Ank Boukens, 29-4-2014
    Voor motorrijders een prachtige standplaats om de mooiste route' s te rijden in de omgeving, het Harz gebergte. In het dorpje zelf een prachtige houten kerk. Zeer de moeite waard. Op 15 km afstand het plaatsje Goslar, heel gezellig.