Hotel Villa Opdensteinen

8.2Fantastisch

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Hahnenklee

8.2Fantastisch

• 8.3Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Opdensteinen voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

62 reviews over Hotel Villa Opdensteinen

• 2019
    9Ruud Boers18-09-2019

Prima prima, komen zeker terug.

Wat een heerlijke week hebben wij met ons zessen gehad bij Henk en Annet. Vriendelijke ontvangst en een prima verzorging zowel ontbijt als diner. Met zorg alles bereidt. Kamers waren prima, schoon en goede bedden.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8J.a. Van Schilfgaarde19-02-2019

Om een keer te herhalen!

Erg gezellig hotel/pension. Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Eenvoudig, netjes, goede bedden en aardige mensen. Prima ontbijt en lekker eten wat de pot schaft. Heerlijk wandelen, bobsleën en skiën in de omgeving. We hebben heerlijke dagen gehad.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    8Peter07-11-2018

Aan te bevelen voor een korte vakantie in de Harz!

We hebben zeer genoten van ons verblijf in dit charmante hotel. De zeer gastvrije en, sinds eind 2015, nieuwe (NL) eigenaren hebben duidelijk hun best gedaan ons een fijne korte vakantie te bezorgen. Ontbijt was prima verzorgd en uitgebreid genoeg voor ons gezelschapje. Ook het diner was prima en meer als voldoende om na een dag omgeving verkennen weer op krachten te komen. De kamers waren netjes en voorzien van alle noodzakelijkheden (wc, douche, tv). Een opmerking wel over de krakende houten vloeren: charme van het oude gebouw zullen we maar zeggen, opvallend maar voor ons niet storend. Belangrijk voor enkele reisgenoten: Wifi op de kamer deed het zeer goed.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Leo03-10-2018

Een aanrader voor wie geen "Hilton-eisen" stelt.

Een eenvoudig familiehotel zonder overtollige poespas: schoon met goede bedden. Eenvoudige inrichting: in ons geval badkamer met douche en toilet en een wastafel op de kamer. TV aanwezig. Ruim voldoende bergmogelijkheid. Het ontbijt was ruim voldoende en het diner was ronduit lekker. Geen specialiteiten maar goede kost. Er is geen keuze: men moet eten wat de pot schaft en dat was alle keren goed! Het diner wordt om klokslag 18:00 uur geserveerd en daar kan niet van worden afgeweken. Dit is logisch want dit hotel wordt gerund door twee personen die niet de beschikking hebben over een uitgebreide keukenbrigade en daarom is het hanteren van de vaste etenstijd noodzakelijk. In de lounge kan tot 23 uur een drankje worden genuttigd. De gastheer en zijn vrouw zijn vriendelijk en geven je het gevoel dat je welkom bent. Tot slot: de prijzen zijn redelijk.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Jeroen P31-07-2018

Zou er zo nog eens naartoe gaan.

Enorm aardige uitbaters. Zeer gastvrij.

Gesitueerd in een historisch pand. Kamer is eenvoudig, maar wel heel schoon. En er ligt geen vloerbedekking in de kamer, geweldig. Want als er iets is dat smerig is.. De ligging in het dorp is perfect, op kruipafstand van de kabelbaan. Er zijn leuke activiteiten in het dorp en in de omgeving.

We hebben één keer gedineerd, dat was een basis maaltijd maar wel goed. Aan tafel om 18:00 uur, dat is wel logisch omdat de gastheer en gastvrouw alles zelf doen. Het ontbijt is hartstikke goed, alles wordt tijdig bijgevuld.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Ben en Atty28-07-2018

prijs kwalieitsverhouding is redelijk - Niet meer

Centrale ligging. Vriendelijke bediening. Goed ontbijt. Alles goed schoon !Goede bedden. Ruime kamer - Erg gedateerd ! Dorp Hahnenklee is echt vergane glorie.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2018

• 6Rita van de Wakker17-06-2018

Wij nooit meer.

Kamer niet best krakende vloer, wastafel op de kamer. Wel apart toilet met douche. Je zit op de toilet met je voeten tegen de douchebak. Niet erg handig. Eten goed, geen keus, dus eten wat de pot schaft.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Annet Ziengs, manager, 28-06-2018

Jammer dat u niet met uw klachten bij ons bent gekomen, wij hebben u zelfs bij vertrek nog gevraagd of alles naar wens was geweest en wij hebben ook toen niet van u gehoord dat er iets niet in orde was. U heeft geboekt in een oud hotel dat in originele staat is gerestaureerd, u heeft ook verschillende foto's van het hotel kunnen bekijken voor u boekte. Als u een moderne kamer had willen hebben in een modern gebouw had u hiervoor moeten kiezen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Jeroen10-05-2018

Voor herhaling vatbaar!

De eigenaren zijn zeer gastvrij en verlenen de nodige diensten. Ook voor de honden was deze vakantie uitermate geschikt. De kamers zijn wat gedateerd, maar dat brengt ook sfeer met zich mee. Het ontbijt was voortreffelijk en het diner zelfs uitmuntend. Het is Bourgondisch genieten en wanneer het bord leeg was werd zelfs gevraagd of er trek naar meer was. Dit hotel is een echte aanrader voor natuurliefhebbers gezien de ligging. Je stapt zo de bossen in. Wij gaan zeker terugkomen!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Fam. Kosterink01-05-2018

Prima verblijf!

Klein sfeervol hotel. Ruime gezellige kamer met prima badkamer, schoon en netjes. Ontbijt goed verzorgd. Eigenaren zorgen voor een vriendelijke, huiselijke sfeer.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

4Lonneke schuller27-10-2017

Vooral niet doen!

Kamer eenvoudig, ontbijt eenvoudig, diner ronduit slecht en iedereen moet om 18.00 uur aanzitten en binnen een half uur ben je klaar en moet je weg. Badkamer simpel, geen föhn, wel overstromingen.

Annet Ziengs, Hotel Villa OpdenSteinen, manager, 30-10-2017

Goede morgen familie Schuller tot Peursum, Wat jammer om te horen dat u het niet naar uw zin heeft gehad en dat u niet naar ons toe bent gekomen met uw problemen. U had aan de foto's van ons hotel kunnen zien dat wij een klein hotel zijn waar geen doorlopend buffet is 's avonds waar u zelf kunt komen wanneer u wilt. U betaalde € 37,50 per nacht per persoon voor een kamer, een uitgebreid ontbijtbuffet en een 3 gangen dagmenu. Dat het uw keuze is om niet mee te eten zijn wij niet verantwoordelijk voor, dat u echter ook nog geld terug wilt van uw vooraf geboekte arrangement hiervoor is natuurlijk niet mogelijk. Graag hadden wij gezien dat u uw klachten bij ons had neergelegd en niet andere mensen wel op de hoogte wilt brengen

Gereisd met partner in oktober 2017

5 tips over Hotel Villa Opdensteinen

• Ko en Ank Boukens, 29-04-2014

Voor motorrijders een prachtige standplaats om de mooiste route' s te rijden in de omgeving, het Harz gebergte. In het dorpje zelf een prachtige houten kerk. Zeer de moeite waard. Op 15 km afstand het plaatsje Goslar, heel gezellig.

• Ken Leystra, 04-06-2014

Daarbij komt de natuurschoon en de ligging ten opzichte van de pittoreske steden Goslar en Wernigerode op ruim 15 kilometer. De Harz straalt geschiedenis uit en ligt op de grens van het vroegere Oost Duitsland. Er is veel te doen en te beleven!

• Maya, 15-12-2014

hou je van sauna bezoek vergeet dan niet je badjas en slippers. De Finse sauna en zoutgrot is dagelijks vanaf 16.00 uur te gebruiken. Douche was nog niet klaar maar we gingen gewoon daarna op onze kamer douchen.

0 vragen over Hotel Villa Opdensteinen

Hotel Villa Opdensteinen info

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
    • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig