Hotel Villa Opdensteinen

HotelWeer vandaag22°13°
Hotel Villa Opdensteinen
7,4

• Ligging t.o.v. pistes8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Opdensteinen voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Villa Opdensteinen in het Nederlands

Zou er zo nog eens naartoe gaan.

Jeroen P
31-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Enorm aardige uitbaters. Zeer gastvrij.

Gesitueerd in een historisch pand. Kamer is eenvoudig, maar wel heel schoon. En er ligt geen vloerbedekking in de kamer, geweldig. Want als er iets is dat smerig is..

De ligging in het dorp is perfect, op kruipafstand van de kabelbaan. Er zijn leuke activiteiten in het dorp en in de omgeving.

We hebben één keer gedineerd, dat was een basis maaltijd maar wel goed. Aan tafel om 18:00 uur, dat is wel logisch omdat de gastheer en gastvrouw alles zelf doen. Het ontbijt is hartstikke goed, alles wordt tijdig bijgevuld.

prijs kwalieitsverhouding is redelijk - Niet meer

Ben en Atty
28-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Centrale ligging. Vriendelijke bediening. Goed ontbijt. Alles goed schoon !Goede bedden. Ruime kamer - Erg gedateerd ! Dorp Hahnenklee is echt vergane glorie.

Wij nooit meer.

Rita van de Wakker
17-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamer niet best krakende vloer, wastafel op de kamer. Wel apart toilet met douche. Je zit op de toilet met je voeten tegen de douchebak. Niet erg handig. Eten goed, geen keus, dus eten wat de pot schaft.

Annet Ziengs, manager, 28-6-2018

Jammer dat u niet met uw klachten bij ons bent gekomen, wij hebben u zelfs bij vertrek nog gevraagd of alles naar wens was geweest en wij hebben ook toen niet van u gehoord dat er iets niet in orde was.

U heeft geboekt in een oud hotel dat in originele staat is gerestaureerd, u heeft ook verschillende foto's van het hotel kunnen bekijken voor u boekte. Als u een moderne kamer had willen hebben in een modern gebouw had u hiervoor moeten kiezen.

Voor herhaling vatbaar!

Jeroen
10-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

De eigenaren zijn zeer gastvrij en verlenen de nodige diensten. Ook voor de honden was deze vakantie uitermate geschikt. De kamers zijn wat gedateerd, maar dat brengt ook sfeer met zich mee. Het ontbijt was voortreffelijk en het diner zelfs uitmuntend. Het is Bourgondisch genieten en wanneer het bord leeg was werd zelfs gevraagd of er trek naar meer was. Dit hotel is een echte aanrader voor natuurliefhebbers gezien de ligging. Je stapt zo de bossen in. Wij gaan zeker terugkomen!

Prima verblijf!

Fam. Kosterink
1-5-2018

Klein sfeervol hotel. Ruime gezellige kamer met prima badkamer, schoon en netjes. Ontbijt goed verzorgd. Eigenaren zorgen voor een vriendelijke, huiselijke sfeer.

Vooral niet doen!

Lonneke schuller
27-10-2017

Kamer eenvoudig, ontbijt eenvoudig, diner ronduit slecht en iedereen moet om 18.00 uur aanzitten en binnen een half uur ben je klaar en moet je weg. Badkamer simpel, geen föhn, wel overstromingen.

Annet Ziengs, Hotel Villa OpdenSteinen, manager, 30-10-2017

Goede morgen familie Schuller tot Peursum,

Wat jammer om te horen dat u het niet naar uw zin heeft gehad en dat u niet naar ons toe bent gekomen met uw problemen.

U had aan de foto's van ons hotel kunnen zien dat wij een klein hotel zijn waar geen doorlopend buffet is 's avonds waar u zelf kunt komen wanneer u wilt.

U betaalde € 37,50 per nacht per persoon voor een kamer, een uitgebreid ontbijtbuffet en een 3 gangen dagmenu.

Dat het uw keuze is om niet mee te eten zijn wij niet verantwoordelijk voor, dat u echter ook nog geld terug wilt van uw vooraf geboekte arrangement hiervoor is natuurlijk niet mogelijk.

Graag hadden wij gezien dat u uw klachten bij ons had neergelegd en niet andere mensen wel op de hoogte wilt brengen

Prima verblijf

Fam. Post
    1-8-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig hotel. Prima ruime kamer en badkamer. Lekker eten en drinken. Zeer vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Mooie omgeving.

Nette,familiäre Unterkunft

Bruns
    26-5-2017

Die Zimmer waren sehr sauber mit guten Matratzen.

Unsere Motorräder konnten in einer separaten Garage untergebracht werden (gegen geringe Gebühr).

Das Frühstück war auch ausgezeichnet und es wurde persönlich auf unsere Wünsche eingegangen.

Goed verblijf, maar niet meer met oud&nieuw...

Familie Kooter
    23-5-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

We waren hier met oud & nieuw voor een nieuwjaarsarrangement met feestavond. Hoewel we een gezellige avond hadden met het enige andere aanwezige (Nederlands) stel, viel dit toch wat tegen. Het verblijf en de verzorging was verder prima. De kamer/het appartement was ruim, schoon en keurig met alle nodige voorzieningen, hoewel een zeepje niet zou misstaan. het kraken van de vloeren in het van oorsprong oude pand neem je daarbij voor lief. De inrichting is verder sfeervol en netjes. De sauna was nog 'in aanbouw', dus zijn we uitgeweken naar een resort in de omgeving. Het diner was kwalitatief goed, maar wat meer keuzevrijheid en of presentatie zou welkom zijn. Al met al een prima verblijf waarbij de gastheer en -dame hun best doen er wat van te maken. Een mooie rustige omgeving, waarbij we zelfs op de laatste dag werden verrast met sneeuwval; prachtig :-)

Zalig!

Hester en René Farla
    14-3-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Een nostalgisch hotel in een voormalig postkantoor. Simpel maar goed. Henk en Annette hebben hun uiterste best gedaan om het ons naar de zin te maken en...dat is prima gelukt. Een zalig ontbijt en dagelijks een wisselend 3 gangen diner. Dank jullie wel!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Opdensteinen in Hahnenklee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Opdensteinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Opdensteinen scoort een 7.38 uit 10 op basis van 57 reviews.