Hotel Villa Opdensteinen

HotelWeer vandaag19°12°
Hotel Villa Opdensteinen
7,4

• Ligging t.o.v. pistes8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Opdensteinen voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Villa Opdensteinen in het Nederlands

Wij nooit meer.

Rita van de Wakker
17-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamer niet best krakende vloer, wastafel op de kamer. Wel apart toilet met douche. Je zit op de toilet met je voeten tegen de douchebak. Niet erg handig. Eten goed, geen keus, dus eten wat de pot schaft.

Voor herhaling vatbaar!

Jeroen
10-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

De eigenaren zijn zeer gastvrij en verlenen de nodige diensten. Ook voor de honden was deze vakantie uitermate geschikt. De kamers zijn wat gedateerd, maar dat brengt ook sfeer met zich mee. Het ontbijt was voortreffelijk en het diner zelfs uitmuntend. Het is Bourgondisch genieten en wanneer het bord leeg was werd zelfs gevraagd of er trek naar meer was. Dit hotel is een echte aanrader voor natuurliefhebbers gezien de ligging. Je stapt zo de bossen in. Wij gaan zeker terugkomen!

Prima verblijf!

Fam. Kosterink
1-5-2018

Klein sfeervol hotel. Ruime gezellige kamer met prima badkamer, schoon en netjes. Ontbijt goed verzorgd. Eigenaren zorgen voor een vriendelijke, huiselijke sfeer.

Vooral niet doen!

Lonneke schuller
    27-10-2017

Kamer eenvoudig, ontbijt eenvoudig, diner ronduit slecht en iedereen moet om 18.00 uur aanzitten en binnen een half uur ben je klaar en moet je weg. Badkamer simpel, geen föhn, wel overstromingen.
      Annet Ziengs, Hotel Villa OpdenSteinen, manager, 30-10-2017

Goede morgen familie Schuller tot Peursum,

Wat jammer om te horen dat u het niet naar uw zin heeft gehad en dat u niet naar ons toe bent gekomen met uw problemen.

U had aan de foto's van ons hotel kunnen zien dat wij een klein hotel zijn waar geen doorlopend buffet is 's avonds waar u zelf kunt komen wanneer u wilt.

U betaalde € 37,50 per nacht per persoon voor een kamer, een uitgebreid ontbijtbuffet en een 3 gangen dagmenu.

Dat het uw keuze is om niet mee te eten zijn wij niet verantwoordelijk voor, dat u echter ook nog geld terug wilt van uw vooraf geboekte arrangement hiervoor is natuurlijk niet mogelijk.

Graag hadden wij gezien dat u uw klachten bij ons had neergelegd en niet andere mensen wel op de hoogte wilt brengen

Prima verblijf

Fam. Post
      1-8-2017
      • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig hotel. Prima ruime kamer en badkamer. Lekker eten en drinken. Zeer vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Mooie omgeving.

Goed verblijf, maar niet meer met oud&nieuw...

Familie Kooter
      23-5-2017
      • Ligging t.o.v. pistes9

We waren hier met oud & nieuw voor een nieuwjaarsarrangement met feestavond. Hoewel we een gezellige avond hadden met het enige andere aanwezige (Nederlands) stel, viel dit toch wat tegen. Het verblijf en de verzorging was verder prima. De kamer/het appartement was ruim, schoon en keurig met alle nodige voorzieningen, hoewel een zeepje niet zou misstaan. het kraken van de vloeren in het van oorsprong oude pand neem je daarbij voor lief. De inrichting is verder sfeervol en netjes. De sauna was nog 'in aanbouw', dus zijn we uitgeweken naar een resort in de omgeving. Het diner was kwalitatief goed, maar wat meer keuzevrijheid en of presentatie zou welkom zijn. Al met al een prima verblijf waarbij de gastheer en -dame hun best doen er wat van te maken. Een mooie rustige omgeving, waarbij we zelfs op de laatste dag werden verrast met sneeuwval; prachtig :-)

Zalig!

Hester en René Farla
      14-3-2017
      • Ligging t.o.v. pistes8

Een nostalgisch hotel in een voormalig postkantoor. Simpel maar goed. Henk en Annette hebben hun uiterste best gedaan om het ons naar de zin te maken en...dat is prima gelukt. Een zalig ontbijt en dagelijks een wisselend 3 gangen diner. Dank jullie wel!

Eenvoudig maar goed hotel

Fam veerman
      28-12-2016
      • Ligging t.o.v. pistes7

Als je van luxe houd,heb je hier niks te zoeken.wij waren de kerstdagen hier,goed ontbijt en het avondeten was goed,we hadden lekkage na de eerste dag en mochten in het appartement verder de kerstdagen doorbrengen.

Erg vriendelijke eigenaren,

Oude reviews (archief)

Fijn hotel in een autenthiek gebouw.

W&W
      25-10-2016
      • Ligging t.o.v. pistes9

Henk en Annet zijn erg vriendelijke maar vooral enthousiaste mensen die er alles aan doen om het verblijf aantrekkelijk te maken. Mijn vrouw kan niet zo goed tegen varkensvlees maar zonder vragen werd haar menu aangepast. Bedankt voor de fijne tijd en tot een volgende keer.

Wat een geweldige gastvrouw en gastheer.

Hanjo en Joke
      23-10-2016
      • Ligging t.o.v. pistes8

Voor een "zachte prijs" krijg je veel kwaliteit..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Opdensteinen in Hahnenklee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Opdensteinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Opdensteinen scoort een 7.39 uit 10 op basis van 56 reviews.