Hotel Sunotel Kreuzeck

85 reviews over Hotel Sunotel Kreuzeck in het Nederlands

Voor regelmatige herhaling vatbaar

maaike goddijn
1-3-2018

Het is een all in accomodatie; prijs kwaliteit verhouding was zeer goed

Oude reviews (archief)

Redelijk hotel. mooie omgeving

Onderweg
        15-8-2014

Het hotel heeft een opknapbeurt nodig. Wij hadden toevallig een opgeknapte kamers die er prima uitzag.

Het hotel ligt aan een meer waarlangs je heerlijk kunt wandelen. Leuke stadjes in de omgeving.

Het eten is prima. Bier komt uit een tapje in een hoek. Biertje smaakt redelijk.

Onder het hotel is een gezellig barretje waar je leuk kunt zitten.

Er is ook een kegelbaan maar die stelt niet veel voor.

Nooit meer

w.goldbach
        8-7-2012

Dit hotel is aan een goede opknap beurt toe ,het is erg hard nodig

heel mooi daar

karin
        17-9-2011

een goed hotel voor dat geld en een mooien omgeving

Prima hotel voor de prijs

Jeannette
        10-9-2011

Vervolg van nr. 1: Ga svp niet klagen over het eten, het is lands wijs lands eer. Vet vlees? Klopt, als men lekker gekruide halskarbonaatjes heeft gemaakt. Daar zit vet tussendoor/omheen. Ik houd daar ook niet van, maar snijd dat weg. Vind je zelf dat je daardoor te weinig vlees hebt dan pak je ertoch nog 1? Ook mager vlees, casserib of kippenpoten of vis of gehaktalletjes, te veel om op te noemen. Meeste(oude) mensen eten vroeg, vandaar dat na 20.00 uur niet echt meer fanatiek wordt bijgevuld. Eten=tot 20.30. Rond 19.30 eten? Alles is nog volop aanwezig. Uitgebreid toetjesbuff. met lekkere puddinkjes/versfruit/apffelstrudel enz. Drinken moet je zelf pakken, is tot 21 uur gratis, daarna in Biergarten tot 21.30. Vooral Herbstwein (rosé) is erg lekker. Kmr: zeer groot en goed bed. Douche: hoog opstaande enigsz.schuinlopende badrand.Let op dus als je niet goed ter been bent. Vloerbedekk. oud, aan verv. toe. Meubilair verder prima. Grote voorhal met grote kast, veel ruimte voor hang/leg.

Voor de prijs prima hotel

Jeannette en Leo
              10-9-2011

Van 2 tm 7/9 hier geweest. All incl. is basis maar voldoet goed. Ontbijt uitgebreid (roerei/gek.ei/kaas/div. vleeswaren/aufschnitt/rauwe ham) div. yogurt/fruit/muesli's. Verder duits brood bruin en wit en verafgebaken donkerbruine broodjes, kaiserbroodjes etc. Op dat laatste moet je soms wachten.In weekend (zondag bijv.) loop je risico dat dat er niet meer is. Per week inkoop van de afbakbr. en wordt veel genomen dan, tsja. Lunch: kan je meenemen. Aangeven bij personeel dat je mee wilt nemen + kamernr. doorgven, dan krijg je tasje met pakjes jus d'orange, zakjes om je broodjes in te verpakken en servetten. Fruit kan je zelf meepakken. Banaan hadden ze niet in de ocht.wel in de avond. Deze dus paar x de avond tevoren meegepakt voor de andere dag. Avondeten: goede kwaliteit, verschillende streekthema's, 1 soort soep, verschill. per dag, uitgebreid goede saladebuffet, 1 warme groente, 2 soorten meelspijs (aardapp. of pasta/pasta of rijst etc.) 2 soorten vlees, altijd met warme saus apart.

Slecht onderhouden hotel

Anoniem
              11-8-2011

Het hotel zelf is nodig aan een opknapbeurt toe: vloerbedekking kent vochtplekken, verf bladdert af, schimmel op kitnaden, onkruid tussen tegels terras. Het personeel doet zijn best dit te compenseren, maar hierin slagen ze niet allemaal.

Ik denk dat wie van dit hotel tevreden is thuis niet veel gewend is. Het enige positieve dat wij aan deze reis ondervonden hebben is de prachtige omgeving. Het hotel bevind zich temidden van bossen met talrijke meertjes. Echt prachtig.

Minder prachtig is het hotel zelf. Kamers werden "gepoetst" : vluchtig gestofzuigd rondom alles, geen stof afgenomen, wc gekuist en een wreef in de lavabo. Aan de douchetegels veel schimmels en stofnetten in elke hoek. We hadden een gezinskamer voor 5 geboekt, maar dit was een gewone kamer met 3 veldbedden waar je door de matrassen heen de veren kon voelen.

Overal zie je onkruid groeien. Wij dachten dat 3 1/2 sterren goed ging zijn maar dit hotel is zelfs geen 2 sterren waard

Schimmels aan elke venster, ook deze in de gangen. Tafellakens werden niet ververst. Eten is rondom slecht, ze serveren er zelfs lever en er zijn maar 2 gerechten waaruit je kan kiezen.

Onze dochter van 6 is ziek geweest van het zwembadwater, diaree, overgeven en hoge koorts.

Mooie omgeving!

Fam. uit Voorschoten
              5-8-2011

Hotel ligt mooi, prachtige omgeving, goed om te wandelen.

Hotel op zich wel goed. Na alle verhalen gelezen te hebben hier, wisten we niet wat we zouden aantreffen, maar het valt mee. Niet het meest moderne pand, maar kamers zijn wel groot en schoon. Met 2 kinderen van 5 en 7 hadden wij een familiekamer (zelfde kamer als een 2-persoonskamer, maar dan 2 stretcher-achtige bedden erbij gezet. Kamer was er ruim genoeg voor, maar de kinderen vonden de bedden niet heel lekker, harde spiralen).

Eten ok, buffetten, wel iedere dag iets anders en lekker, maar weinig rekening gehouden met kinderen. Frietjes konden wij paar dagen apart bestellen a 2 euro (kreeg je heel groot bord voor).

Liefdeswandeling is leuk (vanuit het hotel), Goslar is leuke stad. Stoomtrein naar Brockenberg is leuk. Bij hotel prima zwembad, midgetgolf en speeltuintje. Ook mogelijkheid tot zwemmen in meertje, waar het hotel aanligt.

Gewoon hotel met all inclusieve.

filip_verbraekel
              12-3-2011
              • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel was aan de buitenkant verouderd maar binnen valt het goed mee op de vloerbekleding en het meubilair op de kamers.De badkamer was perfect vernieuwd en net.De eetzaal,zwembad en andere ruimten waren in orde.Het enige dat ons wat tegen viel was het middageten (enkel een maaltijdsoep met brood en zeer kleine saladebar)

en het avondeten(rijst of pasta of aardappelen met een kippenbout of een kotelet met veel vet en een saladebar als je te laat bent niets meer op staat(wordt niet opgevuld))

een schnitzel of frietjes hoef je niet te verwachten dit is meer een schoolkeuken.

het ontbijt was wel in orde maar koffiekoeken moet je nu ook niet verwachten.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunotel Kreuzeck voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunotel Kreuzeck in Hahnenklee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunotel Kreuzeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunotel Kreuzeck scoort een 7.41 uit 10 op basis van 106 reviews.