Appartement Hirschmann

Kleine hotelsWeer vandaag12°4°
5,8

• Ligging t.o.v. pistes8,0

5 reviews over Appartement Hirschmann in het Nederlands

Waar de gastvrijheid hoog in het vaandel staat.

Fam. Schurink
25-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Waren hier begin december. De eigenaren zijn heel klantvriendelijk en gastvrij. Met Sinterklaasavond een tasje met diverse lekkernijen als verrassing voor de deur .Uitstekend ontbijt, o.a. verse broodjes, divers beleg. Van alles ruime sortering. Kamers/mini apartement eenvoudig maar goed verzorgd. Buitenkant gebouw kan inderdaad wat mooier, maar dat komt nog in de toekomst. Zeer rustige ligging . Een heel mooi wandelgebied, met diverse wandelroutes vlakbij. Dorp Hahnenklee op loopafstand, met diverse restaurantjes. Mooie maar rustige omgeving.

Niet boeken !

Marja
28-10-2014

Ja hoor, had al gelezen dat er vaak overboekingen waren. Vriendelijk ontvangen met kopje koffie en er werd verzekerd dat het andere hotel precies hetzelfde was. Geen idee, want hoe zou ik dat kunnen vergelijken? Wij kregen eerst een kamer met 2 eenpersoons bedden met voeteneinde tegen elkaar aan! Na wat aandringen een leuke kamer met 2 persoonsbed, dan geen werkende tv, maar hoera wel een balkon en bad. Maar boiler hing zowat in het bad en geen druk op de kraan, dus half bad en water inmiddels koud. Douchekop kon niet opgehangen worden en het water sijpelde uit de gaatjes, moest moeite doen om nat te worden. Wifi werkte niet. Handdoeken werden niet verschoond en ik heb zelf een nieuwe wc rol uit de voorraadkast gescoord. Geen ontbijtbuffet, maar mandje met witte broodjes - wel lekker warm en heerlijk eitje, koffie, geen sapje. Moesten van te voren opgeven hoe laat we wilden ontbijten of dineren..... Weet zeker je kon alles vragen, want de gastvrouw was echt supervriendelijk. Maar toch!

Mooi weekend

Visser
        29-9-2013

Goede en eenvoudige appartementen. De nieuwe eigenaren zijn bezig dit complex up to date maken. De gedateerde inrichting wordt gaande weg vervangen. Iedere appartement is voorzien van een nieuwe tv.

De huidige eigenaren hebben hun sporen reeds verdiend in het hotel wezen en zijn begin 2012 voor hun zelf begonnen. En zijn vriendelijk en behulpzaam.

De omgeving is zoals je het van het Harz verwacht en de ligging is goed om rechtstreeks van uit appartement mooie wandeltochten te ondernemen.

Nooit meer!

M de Groot
        3-1-2012
        • Ligging t.o.v. pistes7

Kerstvakantie doorgebracht in deze appartementen met een gezin met drie kinderen.De appartementen zijn oud/ gedateerd en slecht onderhouden(kapotte meubels). De keuken is een kast waarin twee kookplaatjes zijn en voor warm water moet je eerst 10 minuten water koken.

Niet kindvriendelijk, kinderen mogen absoluut geen geluid maken en stil zijn.

Bij de prijs waren keukenlinnen en handdoeken inbegrepen, wij kregen 9 handdoeken en 1 theedoek en vaatdoekje voor een hele week. Na schone gevraagd te hebben werd dit ons beloofd, maar de eigenaresse liet zich de rest van de week niet meer zien. Eigenaresse erg klantonvriendelijk.

Bij vertrek werd ons verweten dat we twee stoelen kapot gemaakt hebben, deze waren al kapot bij aankomst.

Enige voordeel: op loopafstand van de piste en het dorp. Leuk dorp met veel eetgelegenheden tegen een goede prijs, ook voor kinderen.

Hanhenklee is leuk, maar ga voor een andere accomodatie!

Slechte accomodatie in mooie omgeving

Elly en Paul
        27-9-2010

Zwembad was buiten gebruik (dit was niet vooraf gemeld!). T.v. ontvangst bijzonder slecht beeld (veel sneeuw). Geen oven aanwezig. Zeer eenvoudige inrichting. Niet erg vriendelijk. Wél prachtige wandelomgeving. Direct voor de deur verschillende wandelroutes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hirschmann in Hahnenklee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hirschmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.