Vakantiehuis Haus Hopfe

Vakantiehuis Haus Hopfe
9,7

• Ligging t.o.v. pistes9,2

4 reviews over Vakantiehuis Haus Hopfe in het Nederlands

Erg mooi appartement, van alle gemakken voorzien.

Eddi,
22-5-2017

Zeker een aanrader voor een stel. Alleen de wifi was niet stabiel en viel soms weg.

Gezellig appartement,waar je je meteen thuis voelt.

Wij waren er in december en de kaarsjes stonden op tafel, de verwarming

was lekker warm, je kreeg echt het gevoel dat je welkom was.Het lag boven het dorp. Je kon er heerlijk wandelen en Goslar lag maar 15 km de berg af.

Erg schoon

Jakob Wesjes
2-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn een paar dagen in Hahnenklee geweest in Haus Hopfe. De woning biedt zeer veel ruimte, is zeer compleet en erg schoon. Je voelt je als gast heel erg welkom. Je merkt aan alles dat de Fam. Putz het beste met je voor heeft. Gezegd moet worden dat de slaapkamers erg ruim zijn, goede bedden hebben, voorzien van beddengoed. De omgeving is prachtig. Mooi wandelgebied, kabelbaan naar de Bocksberg. Voor de dagelijkse levensbehoeften is er een goeie bakker en een supermarkt. Dit alles op loopafstand. Kortom huis en omgeving zeer de moeite waard.

Helemaal goed !

Familie van Veen.
15-11-2010

Een ontzettend mooi,schoon en compleet appartement. Vriendelijke eigenaren en rustig,maar toch dichtbij het dorp gelegen.

Zeker aan te bevelen als een fijn vakantie-adres.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Hopfe in Hahnenklee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Hopfe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.