We hebben een aantal aanbieders voor Hahnenklee voor je op een rij gezet:

Reviews over Hahnenklee

Gemoedelijk sfeervol dorpje

Helen,
    17-6-2017

Wij genieten van de rust en de natuur. Je kunt de berg op met kabel/gondelbaan en dan de Liefdesbankroute lopen.

Bij de toeristinfo kunnen ze goede info geven.

Dorp zelf is wat verpaupert maar logisch als winterseizoen minder loopt.

Iedereen is hier gemoedelijk.

Het is ook een topomgeving voor mountainbikers!!

Gereisd met partner in juni 2017

Geen bruisend gebeuren

Nanno,
    20-10-2015

Hahnenklee heeft een probleem en dat is het aanzien van de "hoofdstraat" ... dat is maar een triest gebeuren met enkel lege etalageruiten en bijna geen enkele open winkel. Er zijn een aantal leuk uitziende restaurants, een klein supermarktje en verder hotels, hotels en nog eens hotels (al dan niet in bedrijf). De echte highlights van het dorp zijn de omgeving (met als topper de Liebsbankweg route) en de rodelbaan boven op de berg, die de langste van Noord Europa wordt genoemd. Ook voor mountainbikers is er voldoende te beleven met diverse routes vanaf de berg.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

klein dorpje, uitgestorven in november

W.Wittenaar,
    19-11-2014

Hahneklee is zeer waarschijnlijk in de zomer en in de winter een leuke plaats.

Wij waren er in november en dan is het Tote Hosen, er is dan helemaal niets te doen, wel is er genoeg in de omgeving te doen

Gereisd met vrienden in november 2014

Mooie wandelomgeving

Jan E. Mons,
    9-5-2014

Hahnenklee is kuuroord. Rustige zeer fraaie omgeving. Veel wandelmogelijkheden. Fietsen te huur. Redelijke openbaar vervoersverbindingen met omgeving (b.v. Goslar). Mogelijkheden om met kabelbaan hogerop te komen.

Gereisd met vrienden in mei 2014

ENORM

K.J.de Jong,
    13-8-2013

Uitstekende plaats voor een rustige zomer vakantie.Je kunt hier uren door de bossen wandelen De wandelingen zijn zeer goed gemarkeert.Het zwembad in het meertje is prima .Je kunt in het dorp goed en goedkoop eten.

Gereisd met partner in juli 2013
Hahnenklee scoort een 6,3 uit 10, op basis van 66 reviews