Camping Nesshof

Camping Nesshof

Matig

1 review over Camping Nesshof in het Nederlands

Prettige camping in een prachtige omgeving

Gerda van Beek
27-7-2015

Camping Nesshof in Guderhandviertel is een prettige en zeer betaalbare camping in het "Alten Land". Dit is een gebied vlak bij de Elbe, met prachtige oude vakboerderijen, kronkelende riviertjes en leuke plaatsjes met zeer oude dorpskernen met vakwerkhuizen, zoals Stade en Jork. Een schitterend gebied om een paar dagen door te brengen en fietstochten te maken. De camping is een prima uitvalsbasis daarvoor. De plekken zijn ruim, er is meer dan voldoende sanitair, heet afwaswater en pal aan de camping ligt een boomgaard met kersen- appel- en perenbomen. In het gebied zijn ook tal van boomgaarden. Fruit kopen doe je hier in een stalletje langs de weg. Een heerlijk gebied voor een paar dagen vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nesshof in Guderhandviertel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nesshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.