Hotel Vitalis Greetsiel Wellness & Thalassohotel

Hotel Vitalis Greetsiel Wellness & Thalassohotel
8,7

99 reviews over Hotel Vitalis Greetsiel Wellness & Thalassohotel in het Nederlands

fantastisch

G Raaijmakers
13-8-2018

de kust langs de Waddenzee is anders dan in Nederland geen boulevards met eetgelegenheden.

We gaan hier geen tweede keer meer naartoe.

Duiker
12-8-2018

Het hotel was mooi en schoon. Maar de gezelligheid vooral de avonden was er niet. We zijn wel beter gewend. De aankomst was goed vooral de ontvangst door de neger sorry weet z'n naam niet meer was erg enthousiast. In de bediening en entertainment was hij top. Hij was ook de enige die Nederlands sprak. En dat is toch wel fijn. De busreis viel ook er tegen. Een chauffeur die helaas niets te vertellen had. En ons weinig van de mooie plekjes liet zien. Het plaatsje is erg toeristisch maar wel heel gezellig.

Het enige wat ik heel goed vond was de kamer!!!!

Het overige viel ons toch een beetje tegen.

zeer goed gaan noch in enjoy hotels terug koen

mevr verheyen
12-8-2018

bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen. Kregen kamer met waterbed . Dit hebben we ons beklaagd niet goed geslapen tijdens de 4 nachten is echt niet ons ding. Hotelpersoneel zeer vriendelijk en gedienstig. Niets is teveel, kamer redelijk warm. Zeer proper, goed eten goede sauna . Buiten het bed alles dik in orde. Eerste maal in enjoy en goed gevonden

Heerlijk luie vakantie in goede accomodatie.

Fam Hartman
12-8-2018

Mooie ruime kamer, smakelijk eten en vriendelijk personeel.

Het zou prettig zijn als er buiten een rookvrij terras is.

we komen terug

philip bouckaert
9-8-2018

pitoresk havendorpje

weinig uitleg in het hotel, inzake uitstappen en bezoekmogelijkheden in de omgeving

gelukkig was er het toeristisch infokantoor

Heel goed!

R.J.Haasbroek
9-8-2018

Bij aankomst was er voor onze vriend die mee was geen kamer.Er was nog een kamer bij de sauna en dat was voor hem prima,waar hij dan ook korting op kreeg.

We hebben het prima naar ons zin gehad.Gezellige avonden met muziek.

Het enige min puntje wast we dan hebben is dat de eetzaal aan de kleine kant was.

Schone kamers en vriendelijk personeel.

Lydia Huizer.
8-8-2018

Alles was perfect, een minpuntje, er is geen airco op de kamer en onder het dak is het nog al warm.

vootaan diner in buffetvorm

j.uipers
6-8-2018

voor de vierde maal enjoy en goed bevallen.wel een paar opmerkingen.

1 het diner duurde te lang .2obers voor 60 man slaat nergens op.2 het terras achter moest om 2300 uur leeg zijn ivm klachten van de buren maar voor was er bijna geen plaats en donker .3 een irritante tante die het diner elke avond ophield met haar gezeur maar daar kon het hotel niks aan doen .verder was het prima hoor.

fantastisch

dick schoneveld
6-8-2018

Zeer ruime kamer met alle gemakken. Uitstekend schoonmaak.

Ruime tuin, zowel aan de voor en achterkant.

Prima eten, gezellige obers, ruime parkeergelegenheid vlakbij ingang en oplaadpunt voor elektrische fietsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vitalis Greetsiel Wellness & Thalassohotel in Greetsiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vitalis Greetsiel Wellness & Thalassohotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vitalis Greetsiel Wellness & Thalassohotel scoort een 8.68 uit 10 op basis van 99 reviews.