Hotel Vitalis Greetsiel Wellness & Thalassohotel

Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag28°13°
Hotel Vitalis Greetsiel Wellness & Thalassohotel
8,8

63 reviews over Hotel Vitalis Greetsiel Wellness & Thalassohotel in het Nederlands

super

Fam. Wijgers, 21-5-2018

Alles was perfect. Zeer goed verzorgd hotel en fantastische bediening.

Kamers waren super en elke dag helemaal schoongemaakt.

Zeer goede accomodatie

Super!

L. van Oorschot, 20-5-2018

Mooi hotel met mooie, grote kamers. Keurig onderhouden en goed schoon! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend verzorgde maaltijden! Genoten van ons verblijf.

Aanrader

Buelen Theo, 20-5-2018

Prachtig hotel, zeer vriendelijk en aangenaam personeel vriendelijk en behulpzame baas, die trouwens een uitstekende gids is en met veel liefde uitleg geeft over het mooie Greetsiel

Wij komen terug, het was geweldig.

Familie Cares, 20-5-2018

Uitmuntend hotel, zeer vriendelijk personeel(zo zagen wij het nog nergens) zeer propere kamers, fantastisch lekker eten.

Uitstekend hotel

Nijs Albert, 16-5-2018

Het hotel was 100% op alle vlakken zoals ,kamers, personeel en rustig gelegen in een zeer mooi landelijk kader. Het eten en de bediening was zeer goed(uitstekend). Niks om op te merken. Echter moet ik een min punt vermelden nl: wij reserveerden(invoice 20913 voor 4 personen) aan 229.99€ per persoon voor het weekend en toevallig valt mijn oog op een aanbieding in het ENJOY krantje aan de balie(zonder uitgave datum) dat de weekends nu 199.99€ dwz 120€ minder voor 4 personen. Wij hadden beter geannuleerd en dan terug opnieuw geboekt aan de lage prijs. Even vermelden dat onze vrienden reeds 5 hotels bezochten in het verleden. Indien wij de nieuwe prijs zouden krijgen dan was ons verblijf in Greetsiel volledig geslaagd. Wij hebben dit medegedeeld aan de uitbater.

8 op de schaal van 1 tot 10

Attema kamers 212 2n 102 van 6/5 t/m 10/5/2018, 16-5-2018

Hotel, ontvangst, kamers eten prima!

zeehonden opvang niet erg interessant.

Bustocht en EEZ Aurich OK.

Behalve de steden Emden en Aurich ( en Norden) biedt de omgeving niet veel. Het weer was uitzonderlijk mooi

Super vakantie hotel in een mooie fiets omgeving

GP van Stuivenberg, 14-5-2018

Mooi en goed hotel met goed eten en vriendelijke bediening

leuk vissers dorp met voldoende horeca

Minder was dat wij bij het ontbijt de aanvulling van de bruine boterham misten

meerdere gasten vonden dit ook (wij hollanders eten naast de bekende kaiserbrootjes toch nog graag een volkoren boterham)

Wel misten wij een afsluitbare fiets stalling ,onze best kostbare e-bikes hebben we voor het hotel moeten parkeren ,wat wij best link vonden.

Zeer vriendelijk personeel in heel schoon hotel.

Marieke, 14-5-2018

Ruime, schone kamer met dito badkamer, waarvan de douchecabine wat krap bemeten is.

fantastisch !

fam. Verger, 13-5-2018

ook voor gehandicapten uitstekend, maar geen adres voor kinderen !

Heel goed gezellig schoon vriendelijk personeel

D.Stolte, 12-5-2018

Eten uitstekend en vlotte bediening.Goede kamer alleen waterbed was een ramp.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vitalis Greetsiel Wellness & Thalassohotel in Greetsiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vitalis Greetsiel Wellness & Thalassohotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vitalis Greetsiel Wellness & Thalassohotel scoort een 8.78 uit 10 op basis van 66 reviews.