Hotel Der Romantik Hof Greetsiel

Kleine hotelsWeer vandaag15°2°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Der Romantik Hof Greetsiel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Der Romantik Hof Greetsiel in het Nederlands

Fantastisch hotel

Henry ten Berge
29-11-2015

Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Uitstekend diner. Schone kamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Der Romantik Hof Greetsiel in Greetsiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Der Romantik Hof Greetsiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.