Hotel Rennschuh

Weer vandaag29°

We hebben een aantal aanbieders voor Rennschuh voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Rennschuh in het Nederlands

Prima hotel voor doorreis

kinkymen100
5-9-2015

Prima hotel voor doorreis, aangezien het hotel vlak bij de autobahn A7 ligt en gratis parkeren voor de deur. Lopen naar het centrum van Gottingen is 3,3km. Gottingen bezichtigd, restaurant bezocht en trof daar een duitse inwoner waarmee ik nog op het terras heb gezeten.

Het binnenzwembad is tot 22.00 open, maar was pas later terug, dus helaas geen gebruik van gemaakt.

De comfort eenpersoonskamer geboekt voor 55 euro inclusief ontbijt, maar standaard voorzien van 2-persoonsbed. Het is allemaal wel wat krap op de kamer, maar voor 1 overnachting geen probleem en ziet er schoon uit.

Heerlijk geslapen in het hotel. Goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Alleenreizend in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede locatie, ook voor overnachting naar Praag

Claudia
28-4-2014

Wij hadden een prima familiekamer voor 5 personen met prima ontbijt en goede parkeergelegenheid. Was voor ons overnachtingshotel op weg naar Praag. Een aanrader! Kan zelfs gebruiken maken van zwembad indien gewenst.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

• ZwembadBinnenzwembad, Verwarmd

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresKasseler Landstr. 93 37081(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rennschuh in Göttingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rennschuh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.