Hotel Adesso Schweizer Hof

We hebben een aantal aanbieders voor Adesso Schweizer Hof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Adesso Schweizer Hof in het Nederlands

Prettig als tussenstop.

Ben Dijk
7-3-2013

Ligt gunstig t.o.v de A7. Eenvoudige, schone kamers. Gunstig geprijsd. Prima ontbijt voor slechts € 5,-- Italiaans restaurant met goed eten tegen redelijke prijzen

Gereisd Zakelijk in maart 2013

• AdresKasseler Landstraße 118-120 37081(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adesso Schweizer Hof in Göttingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adesso Schweizer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.