9,2

Weer vandaag3°-3°

• Ligging t.o.v. pistes9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Niedersächsischer Hof voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Niedersächsischer Hof in het Nederlands

Excursies Kerst-/Nieuwjaarreis met touroperator

Van Steen, 16-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn met Kerst en Nieuwjaar daar geweest met touroperator als groepsreis, gemiddelde leeftijd was + 70 jaar. Het hotel was uitstekend 10 punten. De excursies waren heel slecht en niet interresant.

Goed hotel

Sander, 20-5-2010

Goed hotel, ruime nette kamers en goed ontbijt buffet. Wij, als jong stel, voelden ons echter minder op ons gemak. Veel ouderen als gast, de meesten kwamen er al jaren. Wij hadden het idee dat het personeel wat op ons neer keek als "gewone", jonge gasten.

Goed hotel

R.Smit, 15-5-2009

Hotel ligt t.o. het treinstation en aan de weg waardoor de ramen 's avonds dicht moeten. Leuke ruime kamers (junior suite) en nette badkamer. Binnen twee minuten loop je naar het centrum van de stad waar je vele eetgelegenheden hebt. Het ontbijt is prima.

geweldig hotel!

Peter en Irene, 18-1-2009

Heerlijke bufetten, zeer vriendelijk personeel, goede en schone kamers (niet alle badkamers waren even groot). Goslar is een leuke plaats, 10 minuten lopen naar het centrum. Hebben het enorm naar ons zin gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Niedersächsischer Hof in Goslar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Niedersächsischer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Niedersächsischer Hof scoort een 9.19 uit 10 op basis van 176 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: