Hotel Niedersachsen

9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,3

11 tips over Hotel Niedersachsen

Monique, 11-6-2015
Motorroutes zijn prachtig evenals een mooie wandeling vanuit het hotel.
Werner Visser, 29-7-2014
Er zijn een aantal mooie wandelroutes in de omgeving van het hotel. Vraag Wilma voor de tips !
C. Olde-Keizer, 23-4-2014
Het personeel geeft goede tips over de omgeving. Maar bezoek zeker Goslar en Stolberg.

We hebben een aantal aanbieders voor Niedersachsen voor je op een rij gezet:

geert, 7-10-2013
Motorroutes zijn in het hotel beschikbaar en kunnen ter plaatse worden ingeladen.
Reinier, 3-8-2013
Het viel ons op dat het gebied rondom het hotel ideaal is voor een leuke motortocht.
temperada1, 27-7-2013

Prachtige wandelingen over de Liebensbank weg'.

Het is aan te raden om eerst te inform. bij het hotel naar de geschiktheid voor wat betreft fietsen en wandelen, er is namelijk een rolstoel wandelweg.

Menno Groefsema, 23-5-2013
Motor routes bij Henk te downloaden.Zeer mooie omgeving
familie Coenen, 4-3-2013
Voor mensen die de taal niet machtig zijn is het hier prima toeven daar de eigenaren Hollands zijn en je overal bij willen helpen om een plezierig verblijf te hebben.
Wendy Cox, 21-5-2012
Bezoek in ieder geval de stad Goslar, Dit is een prachtige stad met veel bezienswaardigheden. Hahnenklee zelf heeft een leuk kerkje, watermolen, stoeltjes lift en vooral goede wandelroutes.
Bente, 24-4-2012
er zijn veel mogelijkheden, wandelen en ook mooie tour met de motor te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Niedersachsen voor je op een rij gezet: