Hotel Niedersachsen

Hotel Niedersachsen
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,6

122 reviews over Hotel Niedersachsen in het Nederlands

Geweldig hotel voor onze midweek met de motor

Wiel van Herten,
2-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gelukkig is het geen biker café maar een goed hotel en prima personeel. Dit hotel is zeker vriendelijk voor motorrijders. De Nederlandse eigenaren proberen het je zo plezierig mogelijk te maken. De serveerster zijn uitermate vriendelijk en betrokken bij het runnen van dit hotel. Bedankt voor de geweldige midweek

gedateerd hotel maar super schoon en lekker eten

Frank uit Eindhoven,
28-6-2017

Je komt als gast helemaal niets tekort, sterker nog, aan bijna alles is gedacht en het eten is echt goed. Voor ons, als motorrijders, was er helaas geen overdekt terras waar je 's-avonds een biertje kunt drinken ( wel een grote partytent met zitjes ) en er was geen afdak/garage voor de motor...Voor ons werd echter ( als uitzondering ) alsnog een garage geregeld en werd een mooie motorroute gemaakt door de eigenaar. Voor ons werd nog een uitzondering gemaakt daar wij als groep voor 5 dagen hadden geboekt en door het noodweer helaas werden genoodzaakt om onze vakantie eerder te doen stoppen; wij hoefden niet de hele week te betalen...een nette geste van de eigenaren!

De omgeving is geweldig om motor te rijden en we gaan zeker nog een keer terug...

Heerlijk verblijf

Ria,
27-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een gastvrij hotel! Henk en Wilma doen alles om het de gasten naar hun zin te maken. Ook de omgeving is prachtig. Zeker een hotel om naar terug te komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Niedersachsen voor je op een rij gezet:

Fantastisch hotel in een mooi gebied!

Laura,
26-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn hier geweest met een onze motorvrienden! Super ontvangen en voelden ons meteen thuis. Eigenaren zijn erg behulpzaam en denken graag mee in wat leuk is om naar toe te rijden. Dit hotel is zeker motorvriendelijk!!! Wij hebben heerlijke dagen gehad en komen zeker terug!

Super verblijf!!

Edwin,
22-6-2017

Wij verbleven hier met een groep van 7 personen. Henk en Wilma doen er alles aan om het je naar het zin te maken. Ook de medewerkers oa Svenja, laten je echt een gast wezen. Henk, Wilma en crew, ga zo door en wij komen zeker terug!!!

Fantastisch hotel

Johan Baars,
22-6-2017

Fantastisch hotel, waar een motorrijder zich heel welkom voelt. Let wel, géén bikerhotel waar je je niet aan de normale omgangsvormen hoeft te houden. Henk en Wilma geven je een warm gevoel. Ieder bezoek voelt als thuiskomen. Ook het personeel verdient een onderscheiding, super voorkomend. Dit kom je maar weinig tegen. Dit hotel is absoluut een aanrader. Prijs / kwaliteit is van het hoogste niveau.

Fantastisch hotel in een prachtige omgeving !

Frans en Annie,
20-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We voelden ons gelijk thuis in dit gastvrije hotel. Eigenaren Henk en Wilma geven alle gasten persoonlijke aandacht. Kamers zijn super schoon met heerlijke bedden en fijne douche. De bediening heeft aandacht voor de gasten. Zowel het ontbijt als het diner was prima verzorgd. Echt een hotel waar de gasten op de eerste plaats staan ! Wij komen hier zeker terug.

niet geschikt voor motorclubs

Bea,
19-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Voor motorclubs geen aanrader. Het is geen motorhotel. De eigenaren kunnen zich moeilijk verplaatsen in humor van een motorrijder. Alles volgens hun regeltjes en voor hen was het moeilijk de controle los te laten. Voor hen goed om na te gaan of ze wel met de motordoelgroep verder willen want dan zullen ze wat moeten gaan veranderen. Eten was redelijk. Slaapkamers prima.

Wilma Veldhuis, Inhaber, 23-6-2017

Beste Gea,

Jammer dat je je ongenoegen hier uitspreekt op deze manier. Zoals ik je ook al heb geprobeerd uit te leggen zijn we inderdaad geen "motorhotel" waar de gasten denken de boel eigenhandig te kunnen verbouwen. Andere gasten die wel de normale omgangsnormen en waarde weten te hanteren hebben zich in het weekend enorm geërgerd aan dit gedrag, zelfs een aantal mensen uit je eigen groep. Het is dan aan ons om in te grijpen. We wensen je in de toekomst veel succes om een voor jou passend onderkomen te vinden.

Met vriendelijke groeten,

Wilma Veldhuis eigenaresse van een fijn hotel waar motorrijders hartelijk welkom zijn.

• Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer vriendelijke gastvrije eigenaren. Vriendelijk behulpzaam personeel. Schone kamers. Goed eten. Prachtig wandelgebied.Wij hebben dit hotel geboekt als uitgangspunt voor verschillende tochten. Mochten we nog eens in dit gebied willen overnachten zullen wij zeker dit hotel boeken. Wij zijn uitermate tevreden over dit hotel en hadden een hele fijne vakantie,jammer dat het er weer op zat.

Volgend jaar weer!

Didier
8-8-2016

Het hotel ligt prachtig, met een eigen parkeergelegenheid achterom. De service is voortreffelijk en meer dan vriendelijk. Beloftes worden waargemaakt en niks is te gek. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik me goed vermaakt heb en dat ik volgend jaar er zeker weer naar toe wil.

We hebben een aantal aanbieders voor Niedersachsen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Niedersachsen in Goslar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Niedersachsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.