Hotel Garni Kirchner

Kleine hotelsWeer vandaag14°6°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Kirchner voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Garni Kirchner in het Nederlands

Rustig gelegen

Klaas
27-12-2014

Hotel ligt in een villawijk van begin vorige eeuw, prachtig huis Het ontbijt is super hoewel € 10,00 p.p een beetje duur is. De kamer is meer een appartement en heerlijk ruim, alleen de badkamer is erg krap. Met goed fatsoen kun je daarin je broek niet aantrekken. Wij zijn er voor de kerstmarkt geweest en om wat van de omgeving te zien. Vlakbij ligt een oude mijn die nu een 25 jaar gesloten is. Daar kun je uren rond sjouwen.

Personeel is vriendelijk.

Gezellig Hotel, op loopafstand van centrum

floggen
3-1-2014

Goed ontvangst, vriendelijk personeel, schoon hotel in villawijk, inrichting beetje gedateerd. badkamer in onze kamer (te) klein. goed ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Kirchner in Goslar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Kirchner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.