Hotel Garni Kirchner

8,6

21 reviews over Hotel Garni Kirchner in het Nederlands

ruhige, gepflegte Atmosphäre

3-1-2016

ruhige, gepflegte Atmosphäre. Sonderwünsche, wie z.B ein Hocker für Duschbecken wurde bereitgestellt.

Perfekte Lage

10-12-2015

Perfekte Lage. Frühstück sehr vielfältig. Freundliches Personal. Saubere Zimmer. So macht Urlaub Spaß

Frühstück war sehr gut

10-12-2015

Frühstück war sehr gut. Zimmer könnten etwas modernisiert werden, sind aber sauber. Durch das alte Gebäude hat das Hotel eine schöne Atmosphäre.

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Kirchner voor je op een rij gezet:

Ein sehr nettes kleines Hotel mit netter einfacher Einrichtung und ganz lieben Personal.

Rustig gelegen

Klaas
            27-12-2014

Hotel ligt in een villawijk van begin vorige eeuw, prachtig huis Het ontbijt is super hoewel € 10,00 p.p een beetje duur is. De kamer is meer een appartement en heerlijk ruim, alleen de badkamer is erg krap. Met goed fatsoen kun je daarin je broek niet aantrekken. Wij zijn er voor de kerstmarkt geweest en om wat van de omgeving te zien. Vlakbij ligt een oude mijn die nu een 25 jaar gesloten is. Daar kun je uren rond sjouwen.

Personeel is vriendelijk.

Nettes Hotel mit sehr sauberen farbenfrohen Zimmern. Reichlich Frühstück und netter

Bedienung. Parkplatz direkt vor dem Haus. Leider kein Aufzug, Koffer müssen per Hand

nach oben gebracht werden.

Die Lage ist ideal, es waren trotz der engen Stadt Parkplätze vorhanden, das Hotel ist sauber, der Service war sehr hilfreich für die Planung unserer Touren, und das Frühstück war ein perfekter Start in den Tag.

Zimmer: sauber, aber nicht schön eingerichtet

Frühstück: gut

Ruhige Lage, gute Betten und ein excellent Frühstückbuffert

Schöne Lage, Zimmer ausreichend groß. Leider gab es keine Verdunkelung im Zimmer, so dass schon früh morgens die Sonne einfiel.

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Kirchner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Kirchner in Goslar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Kirchner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garni Kirchner scoort een 8.59 uit 10 op basis van 21 reviews.