Hotel Der Achtermann

108 reviews over Hotel Der Achtermann

• 2018
    3Edwin11-07-2018

Nooit meer

Buitenkant mooi hotel. Binnenkant kunnen ze nog wel een lesje hospitality en klantvriendelijkheid gebruiken. Hebben in juli 2018 een week verbleven in dit hotel. Waren met een reisgroep (33 mensen met een beperking en 4 begeleiders) op pad. Receptie en vooral het bedienend (jong) personeel hoogst onpersoonlijk en toonden geen interesse. Eea was ongeorganiseerd. De eersten hadden het eten op terwijl de laatsten nog eten moesten ontvangen. Eten was veel te weinig en koud. Overleg was niet mogelijk. Het is wat het is. Verscholen zich achter vage regels die even goed van tafel werden geveegd als het hun beter uit kwam. De bar zou dagelijks om 18.00 uur geopend zijn. Door ziekte werd dit even veranderd in 20.00 uur. Kon ook niets aan veranderd worden. Bar personeel hoogst onvriendelijk. Kon ook geen lachje van af. Zagen je liever gaan dan komen. Konden ze ook eerder naar huis. Dat gevoel kregen wij ook naarmate de week vorderde.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

5Dianne scheper15-08-2017

Viel tegen

ons eerste contact bij de balie, Wat een verschrikkelijk onpersoonlijk en onvriendelijke meid, we hadden wat vragen over de parkeergarage en dat was voor Julia Scholaut blijkbaar heel vervelend, tja en dan heb je toch gelijk een vervelend eerste indruk! Verder was de kamer wel ok... Zwembad prima en ontbijt ook zeer prima!!! ontbijtzaal vonden wij geen sfeer hebben en daarom zijn we de volgende dag ergens anders gaan ontbijten!! De ligging van het hotel is geweldig! Een avond wilden wij een kopje koffie doen beneden in de stube, dat hadden ze liever niet! We moesten daarvoor naar de hotelbar,dat wilden wij niet omdat het een kille bar was midden in de hal, Daar ga je niet even 'gezellig' zitten! Uiteindelijk met veel moeite kregen we toch een plekje om de koffie te nuttigen. Toen we de volgende dag uitboekten kwamen we Julia weer tegen, chagrijnige uitstraling, geen bedankje voor ons bezoek en het ergste, geen normaal 'nette' tot ziens en dat is dan ook wederzijds!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Piet van den Berg07-01-2017

Goed hotel in leuke plaats

Het heel lijkt wel een oude burcht. Is voor moeilijk ter been zijnde mensen moeilijk bereikbaar want als je naar de receptie moet komt er eerst een niet zo makkelijke stenen trap van ongeveer 15 treden. Er is wel een bel waarnaar je geholpen wordt. De kamers waren zeer ruim en er was ook een overdekte parkeerplaats aanwezig (wel te betalen) Wij hadden hier logies met ontbijt wat zeer uitgebreid en voortreffelijk was. In het hotel zelf is niet veel te beleven maar het stadje Goslar biedt zeer veel bezienswaardigheden. Alles speelt zich hier af rond en op het marktplein. Leuk om in gedachte te houden; iedere dag om 15.00 uur speelt het carillion en trekt er een schouwspel aan je voorbij. Weinig goede plaatsen om te eten en je moet uitkijken dat ze je niet bedonderen. Maar dat ligt aan jezelf. Qua uitstapjes: De Brockenbaan- wel leuk maar ook duur. De plaatsen Wenigerode en Quedlinburg.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5Peter07-07-2015

Tegenvaller

4 sterren, dat is te zien aan de hal en het personeel. Zeer vriendelijk, maar een probleem lossen ze niet op. Douchebak zeer klein, het fladderende douchegordijn is te kort, waardoor de wasruimte steeds onder water loopt. Meteen gemeld, is niets aan gedaan. WIFI valt voortdurend weg; dus steeds switchen van hotspot. Ontbijt veel te duur (15 euro). Tip: direct onderaan de gehandicapten-onvriendelijke trap aan de hoofdingang zit een conditorij met heerlijke broodjes en koffie. Motorrijders mogen achter hotel parkeren, maar trap naar hoofdingang is buiten gebruik, Sjouwen met koffers naar receptie gaat via diverse trappen en een enkele oude kleine lift binnendoor. Dit kan echt niet. Sauna ziet er goed uit, helaas was 1 van de 3 sauna's stuk en er is geen drinkwaterkraan. Bij boeken kun je kiezen voor uitzicht op kerk of uitzicht op voetgangersgebied, maar je krijgt uitzicht op binnenplaats en daken van hotel. Achter het hotel rijdt op 2 meter afstand de trein (gelukkig niet 's nachts).

Gereisd in juli 2015

• 8Jolanda16-06-2013

Mooi hotel prima ligging

Mooi hotel je loopt zo naar de winkelstraat. Ontbijt is prima parkeren kan in de parkeergarage achter het hotel tegen betaling en ze hebben een klein zwembad met geweldige whirlpool. Goslar is een mooi stadje met oude vakwerkhuisjes en leuke restaurants en er heerst een relaxed sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8Jolanda Vos15-06-2013

Mooi hotel niks mis mee !

De ligging is perfect aan het begin van de wandelpromenade. Wij hadden een super kamer aan de voorkant bovenin de oude toren met mega balkon. Ontbijt is goed en het zwembad heeft een heerlijke whirlpool en massagestralen. Parkeren is in de openbare parkeergarage achter het hotel maar is wel een stukje lopen. Goslar is enig leuke winkels en restaurantjes en oude vakwerkhuisjes en er heerst een heerlijk sfeertje. Hotel en plaats Goslar zeker een keer doen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Danny 26-08-2012

Goslar, een parel in de Harz

Der Achtermann is een groot hotel in Goslar. Er is een ruime parking bij het hotel. Een stevige wandeling brengt je bij de receptie. Het hotel is groot, met vele vleugels. De kamerindeling is niet eenvoudig, de weg vinden ook niet. Wij hadden een mooi kamer, voorzien voor mindervalieden. Helaas geen airco, maar er zijn waren geen insecten, dus met raam openslapen was geen probleem. Onze kamer was in orde, onze badkamer ook. Het ontbijt was zeer uitgebreid, met mogelijkheid tot extra eieren (spiegel-, roer enz...) en extra koffie (espresso - cappuccino) aan tafel gebracht. Het zwem- en saunagedeelte was compleet. Met 4 sauna's zeker een aanrader voor de saunaganger. Wij hadden een arrangement geboekt en lekker gegeten in het hotelrestaurant. De menu's waren niet hoogstaand, maar voldoende. Bediening was goed, zowel bij het ontbijt als bij het diner. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Harrie en Jannet17-08-2011

Mooi hotel in een erg leuk plaatsje.

Het hotel is groot en keurig ingericht. De ligging is erg goed tov het centrum. Kamers zijn mooi strak maar eenvoudig. een nadeel was wel dat er geen airco was. Hoorde meerdere mensen hier over klagen. Het was warm in het hotel en buiten was het slechts 20 à 22 graden. Goslar is erg leuk een echte aanrader. Wij komen iig terug in dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Arnoud01-02-2011

mooie plek, matige kamers

hotel ziet er aan de buitenkant mooi uit, kamers zijn klein en hebben een hoog Ikea gehalte. Sauna en welness is geweldig, heerlijk na een dagje lekker shoppen. Goslar is erg leuk, prachtig oud centrum, echte ouderwetse duitse gezellgheid en goed eten.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 92 echtparen20-03-2010

uitstekend hotel; aanrader

Prachtig hotel. Ligt pal aan het spoor, maar in het hotel en op de kamers hoor je de trein absoluut niet. Prima kamers, uitstekend restaurant, goede sauna- en zwembadvoorzieningen. Bar niet echt gezellig; deels in de gang. Goslar is een prachtige stad (Unesco werelderfgoedlijst). Ook prima restaurants in de stad zelf. Aanrader dus.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Eucalyptus Sauna, Finse sauna

• ParkerenBetaald