Appartement City Appartements am Wall

Appartement
Appartement City Appartements am Wall
9,5

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor City Appartements am Wall voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement City Appartements am Wall in het Nederlands

Geweldig!

De Vries
22-5-2016

We verbleven in het torenhuis. Prachtig gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Prima keuken, mooie ruime badkamers en top-bedden. Super gelegen in het centrum met een leuk balkon. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement City Appartements am Wall in Goslar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement City Appartements am Wall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement City Appartements am Wall scoort een 9.51 uit 10 op basis van 53 reviews.