Camping Am Kreuzeck

Meer camping info

14 reviews over Camping Am Kreuzeck

• 2018
    9Willem10-05-2018

Heerlijk voor wandelingen vanaf de camping

Prima camping, mooie ligging, gastvrij, rust, zeer schoon sanitair, mooie wandelingen direct vanaf de camping, fijn dat ze veel gesnoeid hebben daardoor veel zon maar ook genoeg schaduw voor wie dat wil. Plaats was een beetje kapot gereden, geen gras op de plaats, lijkt me minder geschikt voor tenten.

Gereisd met partner in mei 2018

• 2017
    7Bert31-08-2017

mooi sanitair maar kleine plaatsen

Grotendeels eens met wat Jan schrijft (dd 21-7-2017) maar mijn waarderingscijfers zijn wat lager; echt nog wel ruimte voor verbetering. Ik heb graag een rustige camping waarin je tussen de natuur op ruime plaatsen staat. De Kreuzeck is een terrassencamping die krappe straten en standplaatsen heeft (ik moest mijn auto op een lege standplaats er naast zetten). De hogere plekken zijn vrijwel onbereikbaar voor caravan doordat de straatjes naar boven smal en steil zijn. Zoals op veel duitse campings veel vaste standplaatsen maar het ziet er allemaal wel behoorlijk verzorgd uit.

Alleen gereisd in augustus 2017

• 7jan21-07-2017

prachtig sanitair, maar ver lopen...

Zeer toffe eigenaars, echt gave mensen. Geen PIN! We (auto + vouwwagen) kregen eerst een plek zonder uitzicht toegewezen, naast een groen uitgeslagen seizoens caravan. Zonder problemen een prachtige plek met direct uitzicht op het meer gekregen. beide plekken waren 250 m (!) van het toiletgebouw wat niet centraal gelegen is, waar ook het enige watertappunt was. Sanitair was schitterend, en heel schoon, vloerverwarming. Steenachtige grond, dus spijker haringen. Hier en daar kreeg je ook die de grond niet in, tenzij je 40cm verder ging. Verwacht geen prachtig onderhouden groen, het word nogal vrij gelaten, wat ik iets minder vind. Dagelijks verse en goede broodjes. Het 'unterhaltingslokal' voor regenachtige dagen was dicht en stond vol met stapels meubilair. Mooie omgeving! Natuur en cultuur. Al met al goede camping, maar voor wat je krijgt vind ik dik 30 piek per nacht te veel. Verharde, maar matig onderhouden wegen. Weinig verlichting, maar daar houd ik wel van. Tip 1: de gerookte forel bij de buren "egerhof" is werkelijk geweldig! En maar 11 piek :-) Tip 2: vossen en wasberen, dus let op je eten(sresten)! Midden in de nacht een blaffende vos naast je tent klinkt heel spannend...

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

9Sandra en Jos29-08-2016

Prima camping, mooie omgeving

Wintersportgebied en dus al flink glooiend. Leuke terrassencamping met uitstekend sanitair. Net nieuw en brandschoon. Vriendelijke beheerders. Weekend geweest. Een echte aanrader. Leuk publiek op camping en fantastisch weer gehad. Dat laatste heb je natuurlijk niet in de hand. Voor 2 nachten betaalden we 60 euro. Niet echt goedkoop maar het was echt de moeite waard. Leuk restaurant met mooi druk bezet terras. Geen zwembad maar wel een heerlijk meer waar het prima zwemmen was.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Fam de Weerd20-08-2016

Fijn Gezellig en mooie omgeving dus Romanties

mooie omgeving fijne mensen op de camping mooie visplekken en als je geluk hebt zie je een fam vos voor je tent lopen om voedsel te zoeken geweldig om te zien 30 jaar voor het eerst als verloofd stel en nu zonder de kinderen (die groot zijn )weer een paar jaar genieten van deze camping goede sanitair en mooie plekken dit jaar niet geweest i.v.m gespreide vakantie maar tot volgend jaar zo de HEER het wil

Jan/Frony

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Rosanne R01-09-2015

Prima!

De ontvangst op deze camping is zeer hartelijk. De plaatsen voor de campers zijn niet heel ruim. Niet iedere plek biedt mooi uitzicht. De mooie omgeving, en het meer op loopafstand maken dat goed. Het sanitair is uitstekend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10jose radder06-08-2015

vacantie in goslar

Wij waren hier voir het eerst,wat een mooie plaatsen lekker ruim,wat een schoon sanitair,alles was pas nieuw dat wel te merken we zaten vlak bij het meer waar we heerlijk hebben gezwommen, er was geen water bij elke kampeerplaats,was wel jammer mijn man is slecht ter been ,maar de rest van de natuur maakten een hoop goed

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 6peetjepeetje23-05-2013

helaas was t nu een bouwput MEI 2013

We waren al eerder hier geweest, vandaar onze terugkeer, want de camping ligt echt op een geweldige locatie!! Maar helaas, de vorige eigenaar was failliet, en de camping was inmiddels overgenomen, maar daardoor was het eigenlijk één grote bouwput op het moment dat wij er waren. De nieuwe eigenaresse was uiterst aardig, maar wilde toch de volle prijs voor de campingplaats ontvangen, en dat was het ons inziens nu echt niet waard. de troost was dat de kok nog steeds de meest heerlijke snitzels maakt, en de locatie is ook nog steeds uitmuntend!! hoop dat als de verbouwing achter de rug is, dat t dan toch weer een topplaats zal zijn!!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Ludo Jansen15-05-2011

Geweldige plek

Dit is een leuke camping van waaruit je schitterende tochten kunt maken. Wij hebben het hier erg naar onze zin gehad, en komen er beslist terug.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2011

• 8nans heldoorn21-08-2008

vriendelijke mensen, prima service

de afstand naar het sanirair gebouw is voor veel camping bezoekers vrij ver. Het saniatair is verder prima, prachtige douches en keurig verzorgd

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2008

0 tips over Camping Am Kreuzeck

1 vraag over Camping Am Kreuzeck

• jan peters, 20-07-2016

prijs

wat is de prijs van een camperplaats[ stellplatz]?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig