Hotel AKZENT Kaiserworth

Hotel AKZENT Kaiserworth

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Kaiserworth voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel AKZENT Kaiserworth in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Sfeervol warm hotel in historische binnenstad

Sjoukje Bijlsma
26-10-2017

Geen minpuntje kunnen ontdekken aan dit sfeervolle hotel met attent personeel.Het gaat hier om een historisch hotel in de kern van de oude binnenstad van Goslar, op de Markt. Iedere toerist maakt een foto van dit bijzondere pand!

We hadden de laatste kamer maar o zo knus en goed voor elkaar. Ontbijt was top en werd geserveerd in een mooie sfeervolle ontbijtzaal.

Alles is vanuit dit hotel op loopafstand. Aanrader om hier in de herfst naar toe te gaan: dan is het rustiger in deze prachtige historische stad.......

En wil je de natuur in: Goslar ligt aan de rand van de Harz en is puur genieten!

Prima Hotel maar geen 4 sterren

meneerdejong
10-3-2012

Hotel is prima. Ligging in het centrum van (de zeer aantrekkelijke stad) Goslar. Ik vond het geen vier sterren, gebaseerd op de kamer. Was een tikje gedateerd maar niet oud en zeer schoon. Nadeeltje; in de vleugel waar ik sliep hoorde je de mensen op de gang vrij goed lopen en de douche was niet van deze tijd. Ontbijt was uitstekend.

Aanrader

htl_1
23-6-2011

Zeer goede service

Plus: Ligging, service, eten

Min: ik had een kamer met uitzicht op een nogal troosteloos binnenplaatsje

Mooi in het centrum

Bert Breij
20-7-2010

Prima hotel, met vriendelijk personeel. Midden in het centrum aan het plein.

Prachtig oud gebouw met moderne voorzieningen.

Avondeten en ontbijt uitstekend verzorgd.

Perfecte ligging midden in het centrum. Als je het hotel uitloopt sta je midden op de ( kerst) markt. Zeer voorkomend personeel. warme sfeer.

Prima kamers, perfecte voorzieningen.

Mooie omgeving. Zeer sfeervolle plaats.

Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Kaiserworth in Goslar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Kaiserworth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AKZENT Kaiserworth scoort een 8.99 uit 10 op basis van 176 reviews.