We hebben een aantal aanbieders voor Gifhorn voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gifhorn voor je op een rij gezet:

Reviews over Gifhorn

Morada hotel Gifhorn is een buitenkans.

30-9-2013

We waren in dit hotel met 56 personen. Het hotel was een geweldige aanbieding die we helemaal van Morada groepsreizen bij de planning en uitvoering van onze 4 dagtocht hebben gekregen. Wij kunnen het hotel goed beoordelen omdat wij 30 jaar ervaring achter de rug hebben. Mevrouw Peters als verantwoordelijke, haar personeel en het hotel zelf, zonder te overdrijven, was voor ons een buitenkans. Hartelijk dank!

Gereisd anders in september 2013

Goed hotel in een mooie omgeving.

12-4-2013

• schoon, onlangs gerenoveerd vakantie- en conferentiehotel in een mooie omgeving! goede excursiemogelijkheden en leuk, behulpzaam personeel.

Gereisd anders in april 2013

Een aangename overnachting in Gifhorn.

15-3-2013

Zeer aangenaam hotel, niet erg gunstig gelegen, maar voor motorvoertuigen doorgaans aan te bevelen. Kamer was zeer ruim, schoon en helder. Bij het ontbijt werd vergeten om de worst, die leeg was, bij te vullen.

Gereisd anders in maart 2013

Zeer professioneel en modern.

22-11-2012

Een elegant hotel met goede service, ruime kamers en goede faciliteiten. Wifi en parkeren zijn inclusief wat wil je nog meer?

Gereisd anders in november 2012
Gifhorn scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews