Hotel Waldgasthof Schöning

Kleine hotelsWeer vandaag4°1°
Hotel Waldgasthof Schöning

We hebben een aantal aanbieders voor Waldgasthof Schöning voor je op een rij gezet:

Laatste review

zeer goed hotel

penrod67,
8-5-2016

echt een goede services,vriendelijk personeel.en een zeer goed en leuk ontbijt.goede kamers en badkamer.mooi hotel ,mooie ligging

Kenmerken

8-5-2016

Geweldig hotel

Anneke van der Woude
15-7-2015

Dit hotel blinkt uit in service en klantvriendelijkheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldgasthof Schöning in Friesoythe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldgasthof Schöning zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.