Vakantiepark Eurostrand Lüneburger Heide

7Goed

• 7.4Activiteiten
  • 6.6Eetgelegenheden
  • 7.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostrand Lüneburger Heide voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

116 reviews over Vakantiepark Eurostrand Lüneburger Heide

• 2019
    5Een gast17-08-2019

Geen 4 sterren waard

Pluspunten: is inclusief uitstapjes en gebruik van de sport faciliteiten rustige ligging taarten buffet (1 middag per week )

Minpunten: Geen Airco Schuine daken van huisjes waardoor de slaapkamers en badkamers op bovenverdieping klein zijn/aanvoelen, niet prettig) Eten is niet 4 sterren waardig en ook jammer dat er na het avondeten niets meer te krijgen is, iets lekkers bijvoorbeeld voor bij een biertje op het terras Personeel niet echt top, zien niet (of willen niet zien) dat sommige lege tafels afgeruimd moeten worden en er even met een nat doekje overheen kennen ze ook niet. Geen 4 sterren service. Prijs/kwaliteit is dan ook niet correct daarom van mij een onvoldoende

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Ilse Verheijen12-08-2019

Wij komen zeker terug!

Onlangs een week verbleven in het resort aan de Lüneburger Heide. Enkele jaren geleden hebben we Eurostrand aan de Moesel bezocht, en vanwege de positieve ervaring wilden we ook naar de Lüneburger Heide. Onze ervaring was heel positief! Het betreft hier een mooi kleinschalig park met een all inclusive formule waarbij zelfs de excursies inclusief zijn (vogelpark Walsrode, Hamburg, Koetsfahrt over de heide, tocht met de huifkar). Ook voor tijdens de excursies krijg je lunchpakketten mee (dat is nog eens all inclusive). Het eten is van uitstekende kwaliteit. Mensen die hier iets tekort komen, kunnen beter thuisblijven. Aan alle details is gedacht, servetten in de verschillende thema's, bijbehorende muziek, gelukskoekjes tijdens de Chinese avond. Wij komen hier en in het resort aan de Moesel zeker terug!

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4RV10-08-2019

Nooit meer

Vorig jaar in Leiwen geweest en dit beviel goed daarom dit jaar naar Fintel. Het verschil is duidelijk te merken (in het voordeel van Leiwen). Personeel is heel ongeïntereseerd en langzaam (voorbeeld een duitse vrouw vroeg aan de kok of ze mayonaise hadden, kort antwoord van de kok was Nein. Ik heb de vrouw toen maar gewezen waar ze de mayonaise kon vinden. Vrouw bedankte mij en zei tegen de kok nee is sneller gezegd dan ja dat hebben we en daar kunt u het vinden). Avondeten is heel middelmatig tot zelfs slecht (zit niet veel smaak aan) ontbijt is goed (kun je ook weinig aan verkeerd doen). Poetsen kan ook beter als je tussendoor je lakens verschoond wil hebben dan wordt er gevraagd waarom en dat doen we eigenlijk niet (nou het was ontzettend heet in de periode dat wij er waren en dan is het prettig als de lakens tussendoor verschoond worden helaas werden dezelfde er weer opgedaan. Vaak lang op een ober/serveerster moeten wachten.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Ameln-Peters,Brigit10-08-2019

Een fantastische vakantie gehad, in Fintel

Net terug van een fantastische week Fintel, voor het 3e jaar alweer. Het eten was dit jaar rond een Thema. iedere dag ander thema. Veel beter nog dan de vorige jaren. Personeel was vriendelijk, en de bediening vlotter , dan vorig jaar!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5familie met kinderen27-07-2019

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Dit is een all-inclusief park, maar helaas hebben we vaak lang op ons drinken moeten wachten, veel van de obers en serveersters (niet allemaal) zijn niet echt gemotiveerd en dat is te merken (echt een verschil met het personeel van Eurostrand Leiwen), op een gegeven moment zelfs een uur na bestelling pas ons drinken gekregen (ja zo kan ik ook all-inclusive doen). Het ontbijt is goed. lunch en diner zijn simpel en niet altijd even goed/lekker (maar smaken verschillen) er wordt wel voldoende bijgevuld. Jammer genoeg geen Airco in de huisjes en restaurant wel bij de bowlingbaan (gelukkig). Schoonmaak van huisjes kan ook beter. Terras is mooi, veel bomen, struiken en water (koele plekken, fijn als het warm is). ook de uitstapjes naar Hamburg en de koetstocht door de Lünenburger heide waren mooi. Zelf zijn we nog naar Bergen-Belsen geweest dit is echt een aanrader, zeer indrukwekkend. Fintel is voor ons niet voor herhaling vatbaar

• 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Familie Ameln15-07-2019

Fantastisch Vakantiepark!

Dit was de tweede keer in dit vakantiepark. Ook deze keer hebben wij genoten. het was warm, maar er waren voldoende schaduwplekken op het terras. Ontbijt- Lunch en Dinerbuffet afwisselend. Wij vonden het top!! Snap de slechte recensies echt niet.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    7frank19-10-2018

teleur gesteld

Voordien met ouders daar geweest nu met vader alleen

De kamers en personeel is top ook de drank niks op aan te merken . Maar een ding is heel erg ik kom al 4 jaar in fintel en ben 2 jaar ni kunnen gaan door prive redenen maar nu in 2018 ben ik teruggegaan en tot mijn grote teleurstelling is het eten echt heel heel erg verslechterd of was pekkel of poeder jammer ( vlees keihard gebakken)want vroeger was het wel super goed normale keuken maar goed . Wat wel zeer goed is is het ontbijt niks op aan tge merken

• 3Eetgelegenheden

Alleen gereisd in oktober 2018

• Oude reviews

10familieameln16-08-2017

Fantastisch Park geschikt voor mindervaliden!!

Dit park is meer geschikt voor mindervaliden dan Eurostrand Leiwen. De terrasjes zijn gezelliger en de accomodatie(Studio ) hoef je de woonkamer/keuken niet delen met de bovenappartementen.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Ingrid31-07-2017

Heerlijke vakantieweek om volledig te ontspannen

Prima hotel goede prijs, kwaliteit verhouding. Alles schoon. Eten en drinken is prima! Service is goed. De avonden zijn typisch op zijn Duits aan lange biertafels. Wij bevonden ons in de avonden dan ook op het mooie buiten terras waar je rustig kan zitten.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9T05-08-2016

Volgend jaar weer!

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed eten, veel keus. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Leuke uitstapjes en top animatie. Vervelen is geen optie!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

4 tips over Vakantiepark Eurostrand Lüneburger Heide

• Mia Stijns, 27-04-2014

Mooie steden Hamburg Bremen Celle Vogelpark Walserode. Er is veel te zien in de omgeving.

• B, 24-12-2013

Vogelpark Walsrode is een aanrader!

• Jan Frerejean, 09-09-2013

Het excursie wildpark is niet te missen !

4 vragen over Vakantiepark Eurostrand Lüneburger Heide

• d, 05-07-2017

bedlinnen

Zit het bedlinnen erbij? Tijdens boeken kreeg ik ineens de optie om daar voor te kiezen. stonden echter geen prijzen bij

familieameln, 16-08-2017

Bedlinnen en handdoeken inclusief!

• Rayavdos, 14-07-2015

Grootte kamers

Ik wil graag weten of de kamers van het type 2A groot genoeg zijn voor een gezin met een 1 jarig kind. 18 m2 lijkt me nogal klein

• D vd Velden, 11-03-2013

kinderkorting

Onze kleindochter is 10 jaar ,ik kan daar geen prijs voor vinden?

Hans van Woudenberg, 20-07-2013

je klein dochter is gratis tot 14 jaar