Camping Sonnenberg (in Müden)

Camping Sonnenberg (in Müden)
8,8

7 tips over Camping Sonnenberg (in Müden)

Henny, 10-5-2015
Celle met zijn vele authentieke vakwerkhuizen. Prachtige Mountainbike route van 66 km over heide en door bos (driekwart onverhard).
Rene Rotsma, 14-7-2014
Het serengettie park is echt een aanrader om met eigen auto te doen, let op de speciale entree vanwege 40 jarige bestaan dit jaar.
R.Arends, 26-8-2013
Omgeving prachtig om te fietsen ook een uitstapje naar Celle is de moeite waard

Rene R, 9-8-2013
Wilt U een mooie vakantie en weer eens lekker lachen en ontspannen, daarnaast weer eens met nieuwe mensen in contact komen? Probeer het hier eens, want wij gaan in september met een stel dat we hier hebben ontmoet ook nog een weekje ontspannen. Vraag wel even naar de Karaoke, je weet niet wat je meemaakt.
Jan & Dicky, 16-10-2012
Mooie camping.Prachtige omgeving met bloeiende heide.Leuke stadjes.Wat wil je nog meer.
Thiesen, 29-8-2012

Kanoën

Wandelen op de Lönsheide

Schiffshebewerk

Henk, 21-8-2012
De stadjes Celle en Luneburg zijn het bezoeken zeker waard en het concentratiekamp Bergen-Belsen is zeer indrukwekkend.