Hotel Niemeyer"s Romantik Posthotel

Kleine hotelsWeer vandaag13°-3°

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Niemeyer"s Romantik Posthotel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Niemeyer"s Romantik Posthotel in het Nederlands

mooi gelegen

Gerwin en Renate
11-2-2013

Het hotel is gelegen in een prachtige omgeving. Ideaal voor uitstapjes op de Lüneburger Heide.

Gemiddelde leeftijd van de gasten die hier ook zaten was wel heel erg hoog. Allemaal gepensioneerde vermogenden.

Zelf was ik hier ondergebracht wegens een werkbezoek. Heb het hier prima naar m'n zin gehad. Ik zou zelfs nog wel eens terug gaan, zij het niet dat er voor kinderen niet echt veel te doen is... Daar is dit de accommodatie niet voor.

Minpuntje: de doorgaande straat voor het hotel bestaat uit "kinderkopjes"... verkeer mag hier ook niet sneller dan 30km/uur rijden. Echter 's nachts doet vrachtverkeer d'r niet veel op uit. En dit geeft een behoorlijk lawaai, wat me zelfs af en toe heeft gewekt...

Gereisd zakelijk in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Niemeyer"s Romantik Posthotel in Fassberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Niemeyer"s Romantik Posthotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.