Hotel Landhotel Bauernwald

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Bauernwald voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landhotel Bauernwald in het Nederlands

prachtige locatie

Gerwin en Renate
11-2-2013

Landhotel Bauernwald is gelegen op een schitterende locatie vlakbij de Lüneburger Heide.

Een prachtige omgebouwde boerderij met de daarbij behorende aanbouw wat dienst doet als Hotel. Prachtige kamers met schone douches en wc's op elke kamer.

Ik zou hier met plezier nog eens naar terug gaan. Echter is deze hotel niet echt geschikt voor kinderen. Wel een hele mooie grote tuin, maar bij regen is dat geen optie...

Gemiddelde leeftijd van de gasten is wel heel erg hoog... Toen ik daar was, werd er ook gratis WIFI aangelegd. Maar of de hoog bejaarden daar wat aan hebben :-) Voor mij was het ideaal om 's avonds daar aan het werk te kunnen

Gereisd zakelijk in januari 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Landhotel Bauernwald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Bauernwald in Fassberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Bauernwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.