Hotel Ferien auf der Heid

We hebben een aantal aanbieders voor Ferien auf der Heid voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ferien auf der Heid

Sehr nettes und freundliches Hotel

Stephan Mengel
8-7-2009

Bin dort 14 tägig, als Außendienstler. Kostenloses Wlan, gutes Frühstück und gutes Restaurant. Auch das leckere Weißbier möchte ich hier nicht unerwähnt lassen.Chef und Chefin so wie das Personal, ausnahmslos freundlich und nett

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ferien auf der Heid in Eversen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ferien auf der Heid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ferien auf der Heid scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.