Vakantiehuis Strüver

Vakantiehuis
Vakantiehuis Strüver

1 review over Vakantiehuis Strüver in het Nederlands

Een accommodatie om van te dromen !

Ahme
21-9-2011

Via internet gevonden en gekozen omdat het niet het bekende "gemütliche" sfeertje van roestvrij donkerbruin eikenhout uitstraalde en lag in het gebied dat we hadden uitgekozen tussen Harz en Teutoburger Wald. Bleek een absolute voltreffer, lot uit de loterij te zijn! Vriendelijke gastvrouw en gastheer, prachtige accommodatie met mooie tuin op zuid aan de rand van een klein dorpje; bakker annex Winkel van Sinkel op loopafstand. En alles heel betaalbaar. Het enige te verzinnen minpuntje zou zijn dat er geen internet was en er dus een eigen, betaald vakantie BloX aangezet moest worden. Een adres waar wij terugkomen en aan anderen aanbevelen.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Strüver

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Strüver in Emmerthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Strüver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.