Vakantiehuis Landhaus Meyer

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

1 review over Vakantiehuis Landhaus Meyer

• 9Rob Straathof04-08-2007

Erg tevreden. Groot huis met enorm veel ruimte. Kinderen hadden veel ruimte om te spelen en zaten elkaar daardoor minder in de weg. We waren trouwens met zijn 4'en. Kan ik aanbevelen. Het is bovendien erg goedkoop voor wat je krijgt. Leuke streek, wel veel auto rijden. In het dorp is niets, zelfs geen bakker.

Gereisd met partner in augustus 2007

0 tips over Vakantiehuis Landhaus Meyer