Reviews over Einbeck-Negenborn

Landelijk.

Frans Riet,
    5-9-2015

Ruim huis, schoon, goede bedden, prima keuken, tuin, overdekt tuinterras, zeer vriendelijke eigenaren.

Eigenaar ontvangt je met taart in de koelkast, flesje wijn, tips voor de omgeving, en is beschikbaar voor hulp en advies tussendoor.

Fantastische vakantiewoning

R.J.,
    19-6-2013

Ruime (zeker voor 2 personen) woning. Gelegen aan de rand van de Harz. Veel te doen en te zien in de omgeving. Er zaten fietsen bij het huisje waar wij optimaal gebruik van hebben gemaaakt. Vriendelijke eigenaren van het huis.

Een ideale plek voor elke 2 persoons samenleving

Nico van Leeuwen,
    4-8-2011

Het Park bestaat uit een aantal twee onder een kap bungalows. Iedere bungalow heefte een woonkamertje, een terrasje, een keukentje, een slaapkamertje en een badkamertje. Maar de kwaliteit is reusachtig. Op een perfecte wijze zijn de bescheiden bungalowtjes met IKEA meubilair ingericht.

Perfect beddengoed. Regelmatig wisselen van handdoeken. Gewoon prima.

De omgeving is heel rustig. Wij hadden buren, maar ondanks de geschakelde bungalows hebben we nauwelijks iets gehoord.

Het restaurant heeft een goede kaart dus je kan hier uitstekend eten. Einbeck ligt ongeveer een kwartier rijden van het park. De stad heeft een klein centrum waar aardig wat eettentjes zijn.

Gezinnen met kinderen hebben hier niets te zoeken. Helaas voor mensn die slecht ter been zijn is het ook geen aanrader. Het park is gelegen op een vrij steile heuvel met veel trappen of steile paden.

Wij hebben hier een midweek doorgebrsacht en erg genoten

Mooi hotel

liesvanoort,
    1-7-2011

Een keurig hotel in een geweldig mooi stadje (vol vakwerkhuizen). Grote kamers, mooie badkamer, rustig. Een fantastisch ontbijt. Erg aardig personeel.

geweldig uitzicht vanaf eigen terras!

Ben,
    19-5-2011

Einbecker - Sonnenberg is een kleinschalig vakantie park met 28 huizen, twee onder een kap woningen met eigen parkeerplaats, terras, keuken met koelkast en kookgelegenheid. De woningen zijn goed verzorgd, schoon en liggen in een rustige omgeving. De reis naar Einbeck waarbij je binnendoor via Hameln kunt rijden, geeft al een vakantie gevoel met een schtterend landschap! Ter plaatse kun je wandelen, minigolf spelen en van de sauna genieten. Het restaurant heeft een uitgelezen menu tegen betaalbare prijzen (tussen de 15 en 20 Euro). Echt een aanrader!

Door de ligging is het minder geschikt voor mensen die moeilijk te voet zijn.

Einbeck-Negenborn scoort een 4 uit 10, op basis van 1 reviews