Camping Am Waldbad

Meer campinginfo

14 reviews over Camping Am Waldbad

• 2018
    9Marianne17-08-2018

Rustige camping met super zwembad

Mooie groene camping gelegen tussen mooie hoge bomen er is schoon sanitair verder een leuke speeltuin gelegen aan de rand van een dorp waar je wel 5 supermarkten kan vinden verder mag je iedere dag naar zwembad waldemar 1x gratis entree per dag voor de grotere kinderen is er een pool tafel voetbaltafel en tafeltennis er is geen animatie

• Oude reviews

6THERESIA10-07-2016

Rustig gelegen

Camping mooi gelegen en rustig s'morgens wakker worden met de vogeltjes Plaatsen ok Sanitair wordt oppervlakkig goed onderhouden Douches heel goed warm water zelf te regelen Zwembad gratis te gebruiken wel elke dag aan de receptie en bonnetje gaan halen Deze is maar beperkt open in de week van 9 tot 12 u en van 16u tot 18u zondag van 9u tot 12 en van 15u tot 17 u Als Sabine niet met de honden is gaan wandelen als je buiten deze openingsuren aankomt moet je telefoneren Mooie camping maar als er de nieuwe uitbaters niet meer zorg voor dragen zal het snel en verwaarloosde camping zijn stroom apart te betalen 0.60 per khw

• 6Staat v/h sanitair

• 8Wim Steentjes15-08-2015

Prima camping, voor herhaling vatbaar

kleine, nette camping met vriendelijk beheer en goed sanitair

Met vrienden

• 8R.v.Dijk29-08-2014

Goede camping

Mooie goede camping, alleen de wifi kan beter. Plaatsen groot genoeg, kinderen kunnen naar hartelust zwemmen in het zwembad naast de camping. Mooie omgeving en leuke beheerders. Dorp dichtbij waar je alle boodschappen kan krijgen en waar je heel tot redelijk goedkoop kan eten.

• 9reker05-05-2014

Een geweldige plek om te onthaasten

Camping am Waldbad in Ebstorf is een leuke sfeervolle camping in een prachtige omgeving. De plaatsen zijn ruim en speels verdeeld over het terrein welke is omgeven door allerlei verschillende soorten bomen en gehele dag door zingen de vogels hun hoogste lied. 1 maal per dag is het naast gelegen zwembad gratis toegankelijk, in de winter overdekt zwemmen met grote glijbaan en bubbelbad, zomers een 50m buitenbad met duikplanken en glijbaan. De sanitaire voorzieningen zijn netjes en ruim. Verder is er een kleine speeltuin en een tafeltennistafel, het volleybalveld is wel aan een onderhoudsbeurt toe De beheerder(Jörg) maakt met iedereen een praatje en hij verstrekt de meest uiteen lopende informatie m.b.t de omgeving. De luneburgerheide is een schitterende omgeving met leuke stadjes, de prachtige natuur nodigd uit tot wandelen, fietsen of kanoën. Verder zijn er veel mogelijkheden voor uitstapjes zoals bijv. het serangeti park Hodenhagen of pretpark Heidepark Soltau

Wij komen hier terug!

• 9E. van Swieten10-09-2013

Super Camping!

Echt een aanrader, deze camping! We hadden de (zeer complete en luxe ingerichte) caravan met voortent gereserveerd. Tot onze verrassing waren zelfs de bedden al opgemaakt! Er zat een extra koelkast, een gaskoker, een verwarming en een houten zithoek in de voortent. Zo is het heel relaxed vakantie vieren. Zelfs aan wasknijpers was gedacht.

De camping is rustig gelegen in het bos, met een mooie speelplaats voor de kids. Direct ernaast ligt het verwarmde buitenbad (in de winter binnenzwembad), waar campinggasten elke dag gratis entree krijgen (Leuk extraatje!). Hier hebben we dankbaar gebruik van gemaakt.

Douchen, WC's, afwasruimtes... alles op deze camping is nieuw, netjes en brandschoon.. De sfeer is goed en de service is uitstekend. Toen er een gloeilamp was doorgebrand werd deze meteen vervangen. Leuk detail: Op deze camping hoef je ook niet met de wc-rol onder de arm over het terrein te lopen.

Kortom: We hebben genoten en komen graag nog een keer terug. Echt een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 8annetteharry24-08-2013

Omringd door 100 jaar oude bomen.

Kleine, megarustige camping zonder animatie. Egels, eekhoorns en hazen zie je regelmatig voorbij komen. Grote, ruime plaatsen, sommigen met planten afgebakend. Net sanitair. Bij de receptie wordt een klein assortiment ijs, fris en wijn aangeboden tegen normale prijzen. De eigenaar is zeer vriendelijk en vertelt graag wat er in de omgeving te doen is. 1 x per dag mag je gratis in het ernaast gelegen zwembad ( met grote glijbaan, duikplank en bubbelbad). Internet aanwezig. Leuke kleine verblijfsruimte waar je savonds rustig kunt zitten. Keuken met oven en gasfornuis gratis te gebruiken.

• 8Fam. Groningen01-02-2009

zeer gastvrij

In prachtig gebied naast plaatselijk zwembad (gratis toegang). Bevlogen zeer gastvrije eigenaar. Gezellig dorp met verschillende supermarkten en ruime keuze in eetgelegenheden.

Met jonge kinderen

• 8Paul Lindhout12-05-2008

Zeer rustig in bos gelegen camping, naast zembad en tennisbanen, maar ook op loopafstand van winkels. Douche, was- en zelfs kookfaciliteiten prima. Een aanrader voor wie van rust, natuur en ontspanning houdt.

3 tips over Camping Am Waldbad

• reker, 05-05-2014

een leuke buitenrit te paard door het bos, op 200m van de camping is een manage/stoeterij (Fam. Bruns) ook voor totaal onervaren mensen goed te doen.

• E. van Swieten, 10-09-2013

Voor een volgende keer lijkt het ons leuk om in de caravan-vaten te overnachten. Tips in Ebstorf en omgeving: - Klooster Ebstorf bezichtigen (op enkele minuten loopafstand) - paardrijles bij de Eichenhof - traditioneel schuttersfeest met kermis (begin juli) - Uit eten bij Restaurant "Bij Sahiti" - Ontbijten bij "Sinja's Café" - Hunderwasser-Bahnof (station) in Uelzen - Dagtrip naar Lüneburg (pittoreske binnenstad en Zoutmuseum) - Wandelen in de Ellerndorfer Heide

• R.v.Dijk, 29-08-2014

Tank museum in Munster. Veel info over eerste en tweede wereldoorlog.

0 vragen over Camping Am Waldbad

• SchaduwplaatsenAanwezig