Reviews over Ebstorf

Rustige camping met super zwembad

Marianne,
    17-8-2018

Mooie groene camping gelegen tussen mooie hoge bomen er is schoon sanitair verder een leuke speeltuin gelegen aan de rand van een dorp waar je wel 5 supermarkten kan vinden verder mag je iedere dag naar zwembad waldemar 1x gratis entree per dag voor de grotere kinderen is er een pool tafel voetbaltafel en tafeltennis er is geen animatie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping, voor herhaling vatbaar

Wim Steentjes,
    15-8-2015

kleine, nette camping met vriendelijk beheer en goed sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Goede camping

R.v.Dijk,
    29-8-2014

Mooie goede camping, alleen de wifi kan beter. Plaatsen groot genoeg, kinderen kunnen naar hartelust zwemmen in het zwembad naast de camping. Mooie omgeving en leuke beheerders. Dorp dichtbij waar je alle boodschappen kan krijgen en waar je heel tot redelijk goedkoop kan eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Een geweldige plek om te onthaasten

reker,
    5-5-2014

Camping am Waldbad in Ebstorf is een leuke sfeervolle camping in een prachtige omgeving. De plaatsen zijn ruim en speels verdeeld over het terrein welke is omgeven door allerlei verschillende soorten bomen en gehele dag door zingen de vogels hun hoogste lied. 1 maal per dag is het naast gelegen zwembad gratis toegankelijk, in de winter overdekt zwemmen met grote glijbaan en bubbelbad, zomers een 50m buitenbad met duikplanken en glijbaan.

De sanitaire voorzieningen zijn netjes en ruim. Verder is er een kleine speeltuin en een tafeltennistafel, het volleybalveld is wel aan een onderhoudsbeurt toe

De beheerder(Jörg) maakt met iedereen een praatje en hij verstrekt de meest uiteen lopende informatie m.b.t de omgeving. De luneburgerheide is een schitterende omgeving met leuke stadjes, de prachtige natuur nodigd uit tot wandelen, fietsen of kanoën. Verder zijn er veel mogelijkheden voor uitstapjes zoals bijv. het serangeti park Hodenhagen of pretpark Heidepark Soltau

Wij komen hier terug!

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Super Camping!

E. van Swieten,
    10-9-2013

Echt een aanrader, deze camping! We hadden de (zeer complete en luxe ingerichte) caravan met voortent gereserveerd. Tot onze verrassing waren zelfs de bedden al opgemaakt! Er zat een extra koelkast, een gaskoker, een verwarming en een houten zithoek in de voortent. Zo is het heel relaxed vakantie vieren. Zelfs aan wasknijpers was gedacht.

De camping is rustig gelegen in het bos, met een mooie speelplaats voor de kids. Direct ernaast ligt het verwarmde buitenbad (in de winter binnenzwembad), waar campinggasten elke dag gratis entree krijgen (Leuk extraatje!). Hier hebben we dankbaar gebruik van gemaakt.

Douchen, WC's, afwasruimtes... alles op deze camping is nieuw, netjes en brandschoon.. De sfeer is goed en de service is uitstekend. Toen er een gloeilamp was doorgebrand werd deze meteen vervangen. Leuk detail: Op deze camping hoef je ook niet met de wc-rol onder de arm over het terrein te lopen.

Kortom: We hebben genoten en komen graag nog een keer terug. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013
Ebstorf scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews