7,8

1 review over Camping Knaus Campingpark Dorum in het Nederlands

Verrassend leuk

Geralda wessels,
5-11-2018

Super leuk! Kleine camping op zich met een paar stacaravans te huur. Mooie plek aan het water. Super mooie speeltuin voor de kids. Een mooi zwembad met zowel binnen als buiten zwemmen. Aan de Duitse kust, vanaf hier makkelijk naar cuxhaven en bremerhaven.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Dorum in Dorum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Dorum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.