Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag12°7°
7,4

• Onderkomen7,0
  • Activiteiten7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Cuxland Nordseebad Dorum voor je op een rij gezet:

D-reizen

• Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Ik had meer van het park verwacht juist door de positieve nederlandse beoordeling. Het huisje stonk naar rook toen we binnenkwamen. Dat vond ik niet fijn met onze jonge kinderen. Verder miste een magnetron, vriezer en teletekst op de tv.

Het is allemaal wel schoon. Er bleek 100 euro aan kosten extra bij te komen buiten de boeking om.

Het zwembad bij de zee is erg mooi en het speelhuis is erg gewaardeerd door onze jongste. Houdt er rekening mee dat het om een waddenstrand gaat!

Bremen, Bremerhaven en Cuxhaven zijn absoluut een bezoekje waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011
2007

Een heel mooi en schoon park

Ina Peters
10-12-2007

Een heel mooi en schoon park. Het huisje was van alle gemakken voorzien. Ze organiseren heel veel voor kleine kinderen.

Gereisd met partner in november 2007

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Cuxland Nordseebad Dorum in Dorum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Cuxland Nordseebad Dorum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.