Vakantiehuis Hexenberge

37 reviews over Vakantiehuis Hexenberge in het Nederlands

Fantastisch!

Samantha Joosse,
11-10-2018

Wat een geweldige plek en vakantiewoning om vakantie te mogen vieren. We waren met zes volwassenen en twee kinderen van bijna vijf. We zijn niets tekort gekomen. Bedden waren opgemaakt bij binnenkomst. Twee badkamers, een wasmachine. Alle apparatuur die je maar denkt nodig te hebben. Zeer vriendelijke eigenaren, altijd tijd voor een praatje. Zeer gastvrij! Drie boeken vol met folders met bezienswaardigheden en attracties in de buurt. Bereid om even te bellen om actuele prijzen op te vragen. Speelgoed ten overvloede voor de kinderen, leesboeken voor volwassenen. Prachtige dingen gezien. Zeker voor herhaling vatbaar. Een dikke 10 wat ons betreft :)

Geweldige week gehad. Wij komen zeker terug!!

Miranda de Vries,
9-1-2018

Geweldig fijn huis. Zeer vriendelijke eigenaren die onder hetzelfde dak wonen. Echter, door de aparte ingang waan je je in een vrijstaande woning. Hartelijk ontvangen met koffie, thee en fris voor de kinderen. Het huis is groot en schoon. Wij waren er met ons gezin en vrienden. De 2 badkamers waren dan ook ideaal. Dat de bedden bij aankomst zijn opgemaakt is ook heerlijk. Werkelijk alles is aanwezig!! Ik kan niks bedenken wat er niet is. Wie van rust en ruimte houdt moet hier naartoe!

Heerlijke vakantie en voor herhaling vatbaar

Fantastische vakantie,
26-8-2017

Wat een fantastisch huis en wat een rust. Jan en Dolly zijn mensen waar je altijd op kunt terugvallen met vragen en zijn zelfs bereid om op de hond te passen.

Werkelijk alles is aanwezig in het huis. Prachtige omgeving en heel veel plekken in de tuin waar je heerlijk kunt zitten. En voor de kinderen is aan werkelijk alles gedacht.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Een fantastische lang weekend!

Kaylee,
29-5-2017

We hebben erg genoten in de vakantiewoning Hexenberge. In de woning was vanalles aawezig o.a verschillende keukenapparatuur, spelletjes voor zowel binnen en buiten. De bedden waren goed. Veel zitplekken binnen en buiten. Jan en Dolly waren heel gastvrij en als er vragen waren hielpen ze graag. Met het mooie weer zijn we naar een meertje in de buurt gegaan. Het is zeker een aanrader!! Wij komen hier graag weer terug! :D

Een dikke 10 waard!

Dennis Felen,
29-5-2017

Wij hebben met een gezelschap van 8 man 4 dagen vertoeft in dit heerlijke gebied! De mensen waren zeer gastvrij en alles is in het huisje aanwezig. Heerlijk weer en daar kwam de grote ruime tuin met vele voorzieningen goed van pas!

Toen we wat wilde ondernemen kwamen de verhuurders met goede ideeën zoals een plek om te zonnen, te zwemmen, te shoppen of om heerlijk uit eten te gaan.

Wij waren zonder kinderen maar mocht u met kinderen komen is er bij het huisje genoeg te doen! Zo kunnen kinderen gebruik maken van een pingpongtafel, trampoline, speeltoestelen, fietsjes en andere balspellen.

Zeker een aanrader!

Er is werkelijk van alles aanwezig. Van alles is ruim voldoende aanwezig.

Zelfs Nederlandse tv zenders en goed internet in het gehele huis.

Dolly en Jan. Zijn zeer gastvrij en zorgen ervoor dat je je vanaf het eerste moment huis voelt.

We zijn er voor de 2e keer geweest. Ook dit keer was het weer voortreffelijk.

In de omgeving is van alles te beleven. Soms moet je hier een stukje voor rijden.

Leuk is wandelen in de omgeving, winkelen in Lingen, dierenpark Nordhorn en de Meyer Werft in papenburg.

Geweldig!

Fam. de Vos
1-12-2015

Voor rust- en ruimtezoekers is deze vakantiewoning in Emsland een perfecte keus!

Oud en jong vermaakt zich hier prima. De verhuurders doen er alles aan om je verblijf onvergetelijk te maken. We gingen voor het eerst twee weken op vakantie (ipv één week). Daar hebben we geen spijt van gekregen!

Boven verwachting!!'

dwj
10-6-2015

Ons verblijf in de Hexenberge was in een woord fantastisch te noemen: ruim, superschoon en volledig complete vakantiewoning met grote tuin aan de rand van een groot bos. Kinderen konden heerlijk buiten spelen op de trampoline, de tafeltennistafel, het grasveld, op de skelters en fietsen en in de speelruimte! De omgeving is supermooi en heerlijk rustig. We hebben ons heerlijk ontspannen, lekker weg van de hectiek van alkedag. In het dorpje Dohren heeft de tijd stilgestaan. Alle slaapkamers en badkamers in het huis zijn zeer verzorgd en ruim te noemen. De keuken is meer dan compleet en in de woonkamer vind je zelfs een spelcomputer.

Heerlijke plek

Irene
10-6-2015

Hebben een super weekend gehad. Schitterend huis, lieve gastvrouw en heer. Een huis waarin aan werkelijk alles gedacht is, alles is aanwezig om het verblijf aangenaam te maken en aangenaam was het zeer zeker!!!

mooi ruim huis in rustige omgeving

Inge
10-6-2015

Dit is een mooi ruim huis met alles erop en eraan. Ideaal voor een familie of een vriendengroep. Netjes onderhouden en veel ruimte. Een grote tuin, gelegen in een rustige en mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hexenberge in Dohren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hexenberge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.