Reviews over Detern

Heerlijk ontspannen: zwemmen, wandelen, fietsen

Jan,
    4-9-2017

Dit jaar, in juli/augustus 2 weken op deze mooie, prachtig gelegen en rustige kindvriendelijke camping gestaan. Volop gelegenheid te zwemmen enz., de camping ligt aan een recreatiemeer met mooi strand en speeltoestellen. Daarbij is het prettig dat de camping op slecht ca. 40 km. van de grens bij Nieuweschans ligt. Voor vissers is het ook ideaal, aan de andere kant van de camping stroomt een rivier waar gevist kan worden. Auto's parkeer je op de dijk, zodat er vrijwel geen verkeer op de camping is. De plaatsen op de mooie veldjes zijn ruim met een mooi uitzicht. Er zijn zonnige en schaduwrijke plaatsen. De beheerder is zeer vriendelijk, het sanitair is niet super modern, maar goed en schoon. Eten kan op de camping of bij een prima restaurant op ca. 1 km. Er zijn diverse natuurreservaten in de nabije omgeving en het fietsen over de dijken en af en toe met een pontje overgezet worden is top.

Fijne camping met name voor wat korter verblijf

Jan,
    24-8-2015

De camping ligt ingeklemd tussen de rivier de Jümme en de Jümmersee, een recreatiemeer. Mooie ruime plaatsen met uitzicht over het meer. Er zijn veel vaste plaatsen en weinig plaatsen voor vakantiegangers, van elkaar gescheiden. Het sanitair is goed schoon en gescheiden van het sanitair voor het recreatiegebied. Het recreatiegebied met strand en speeltuin ligt naast de camping, maar geeft geen overlast. Het sanitair doet wat oud aan, maar is in goede staat en erg schoon. De beheerder is vriendelijk en gastvrij. Op de camping kun je behoorlijk eten voor een lage prijs. Je hoort het verkeer van een regionale weg op afstand, veel overlast geeft dit niet. Leuk om een bosuil en kraanvogels te hebben gezien vanaf de camping. Van de drie bezochte campings dit jaar, was dit de beste.