Hotel Strandhotel Duhnen

Wellness hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag11°8°
Hotel Strandhotel Duhnen
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Duhnen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Strandhotel Duhnen in het Nederlands

Echt vakantie!

Tiny de Vogel
16-9-2016

Strandhotel Duhnen ligt aan de boulevard van Cuxhaven-Duhnen. Vanuit het hotel loop je zo via de boulevard het strand op van de waddenzee. Het hotel heeft veel kamers met zeezicht of zijdelings zeezicht. Het ligt in een levendig stadsdeel. Terrasjes, winkels en fiets verhuur in directe omgeving. Dat zorgt 's avonds wel voor wat geluidsoverlast. Voor alleen reizende een prima bestemming!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Duhnen in Cuxhaven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Duhnen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.