Hotel Heidekönig

FamiliehotelWeer vandaag16°
Hotel Heidekönig
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Heidekönig voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Heidekönig in het Nederlands

Netjes hotel, je kunt lekker eten in het restauran

Marc
16-1-2019

Hier een nachtje met z'n tweeën geslapen. Vriendelijk ontvangst. 's Avonds lekker gegeten in het restaurant van het hotel. Het hotel is vrij oud, maar wel schoon en netjes. Ontbijt is redelijk goed. Kamer was ruim, schoon en netjes!

Gereisd Zakelijk in januari 2019

eem fijn familiehotel

Bert en Petra Talens
25-8-2012

Wij waren er 2 nachten om het mooi stadje Celle te bezoeken. Je kunt gemakkelijk vanuit het hotel naar de oude binnenstad wandelen. De kamers waren schoon en netjes. Er was een dependence achter het hotel, ook daar waren de kamers prima in orde. Het avondeten was heerlijk en het ontbijtbuffet uitgebreid. Al met al een aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2012

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lunchpakketten, Steaks, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heidekönig in Celle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heidekönig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.