We hebben een aantal aanbieders voor Celle voor je op een rij gezet:

vakanties Celle

We hebben een aantal aanbieders voor Celle voor je op een rij gezet:

Reviews over Celle

Netjes hotel, je kunt lekker eten in het restauran

Marc,
    16-1-2019

Hier een nachtje met z'n tweeën geslapen. Vriendelijk ontvangst. 's Avonds lekker gegeten in het restaurant van het hotel. Het hotel is vrij oud, maar wel schoon en netjes. Ontbijt is redelijk goed. Kamer was ruim, schoon en netjes!

Gereisd zakelijk in januari 2019

herkenning in een goed hotel maat het persoonlijk

Loes Hogeweg,
    4-9-2017

Daar staan we. Moe van de reis, want toch is het altijd verder dan je denkt.

De receptioniste kijkt ons aan en roept haar baas. Wat nu weer, den ik. Maar dan komt de hotelier naar me toe en met een "Sie sind es wirklich!"begroet hij mij en smoest nog wat met de receptioniste. Komt u weer om uw huwelijksdag hier door te brengen?, vraagt hij en vervolgens krijgen we de sleutel van onze kamer. Hij loopt zelf mee en vertelt over de verbouwing. Dat zien we zelf ook. De kamer is al vernieuwd en ondanks goedkoop boeken via een veiling krijgen we een mooie vernieuwde kamer. Alles is dus prima. Een dag later komt der Chef wieder met een grote fles Sekt en geeft ons leuke informatie om onze dag op de Lüneburgerheide door te brengen. In een Bauernhof hebben we TAART gegeten. Met hoofdletters, want zo'n groot stuk hebben we nog nooit gehad.

Kortom een goed standaard hotel, een heerlijk ontbijt (echt uit de kunst) en ontzettend leuk en aardig personeel. De oude stad van Celle begint aan de overkant van de straat. Nadeel: druk verkeer, ramen dicht 's nachts.

Gereisd met partner in augustus 2017

goed ontbijt, tijdig aangevuld

Fer Hoogkarspel NL,
    2-8-2017

Vraag bij inchecken: bent u met de auto?

Antwoord: Ja

Voor parkeren reken wij € 5 per dag, wordt bij uitchecken afgerekend.

Anno 2017 toch wel bijzonder: Nergens Wifi zonder betalen.

Deze zaken kwam ik niet tegen bij oriëntatie hotelkeuze in Celle

Gereisd met partner in juli 2017

prima hotel maar.....

wil,
    29-7-2017

Prima hotel om hier vandaan bv te gaan fietsen of te wandelen. Of pak de trein naar Hannover. Golfclub Isernhagen is met de auto prima te bereiken (ca 27km) . Kamer en douche is schoon en netjes. Personeel is vriendelijk. Ontbijt goed verzorgt. Maar...het ligt aan een zeer drukke weg. Ook een minpuntje was dat je moest betalen voor een parkeerplek, terwijl deze bijna geheel leeg was. Zowel voor als achter het hotel.

Gereisd met partner in april 2017

Net hotel, Celle is een leuke plaats.

Marijke jorissen,
    29-6-2017

Hotel Tryp is een eenvoudig, maar net hotel. Onze kamer was netjes en schoon, geen luxe.

Jammer dat het naar het centrum van de plaats Celle een flink stuk lopen is. Als je goed ter been bent, geen probleem, anders wordt het moeilijk om daar te komen.

Celle is wel de moeite waard, gezellige plaats met een paar goede restaurants.

Ook het Schloss is leuk om te bekijken. Omgeving is ook mooi.

Gereisd met partner in oktober 2016
Celle scoort een 9,4 uit 10, op basis van 36 reviews