Reviews over Buxtehude

Luxe voor een goede prijs!

D Garner,
    14-8-2018

Dit hotel is centraal gelegen in Buxtehude. Wij hebben dit hotel als tussenstop gebruikt voor onze vakantie naar Denemarken en het is een echte aanrader! voor 99 euro hadden wij een ruime kamer met nette bedden en een grote badkamer. Er was geen airconditioning en onder het raam hoorden we tot laat in de avond mensen praten, dit was een klein minpuntje, vooral omdat het hotel erg veel moeite doet om rust te creëren. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het ontbijt (inbegrepen) is fantastisch! Het hotel heeft een eigen parkeerplaats en een lift. Echte aanrader!

prima service

izaak,
    11-9-2016

Goed hotel, prachtig gelegen in het centrum, ruime , schone kamer met moderne douche en toiletgelegenheid. prima ontbijt, met persoonlijke aandacht.

Lekker in het centrum

Frank,
    23-6-2011

Twee keer geweest hier. De eerste keer een enorme kamer (appartement), 2e keer een kleine 1persoonskamer.

Beetje oudbollige inrichting. Ook badkamer is niet nieuw maar het doet het wel.

Ontbijt was OK, heel aardige eigenaars proberen je in de watten te leggen.

In het oude centrum gelegen, winkelstraat om de hoek.

Wifi gratis, wel even vragen/lezen hoe het werkt.

prachtig

moonen ronny,
    22-3-2009

goed hotel kamer wat klein heel vriendelijke mensen en heel lekker eten