7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Burhave voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Knaus Campingpark Burhave in het Nederlands

17-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Nooit meer!

BvanO,
3-8-2018

Sta caravan die we gehuurd hadden is in prima staat. Camping zelf is heel erg vlak en saai. Werknemers zijn echt ongeïnteresseerd. De naast gelegen lagune was prachtig alleen moet er fors voor betaald worden en het personeel daar is ronduit onbeschoft! Niet eten daar is echt te slecht! In het dorp of naast gelegen dorpen is niks te beleven. Dus heb je slecht weer.. Sterkte!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

zeer bijzonder

edson151
19-9-2010

De ligging van de camping is aan droogvallend wad en ligt buitendijks. Uitzicht op Bremerhaven.

Gereisd met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Burhave in Burhave, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Burhave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.