Camping Knaus Campingpark Burhave

Camping Knaus Campingpark Burhave
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Burhave voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Knaus Campingpark Burhave in het Nederlands

zeer bijzonder

edson151
19-9-2010

De ligging van de camping is aan droogvallend wad en ligt buitendijks. Uitzicht op Bremerhaven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Burhave in Burhave, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Burhave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Knaus Campingpark Burhave scoort een 8.06 uit 10 op basis van 63 reviews.