We hebben een aantal aanbieders voor Burhave voor je op een rij gezet:

Reviews over Burhave

Uitstekend verblijf

Henk,
    10-10-2014

Hartelijk welkom met uitstekend welkomstpakket. Mooi huisje, goede en schone inrichting. Grote keuken, ruime kamer, voldoende voor 4 personen. Keuken met o.a.. vaatwasser en wasmachine. Mooie omgeving, leent zich uitstekend voor het maken van fietstochten. Bij de bakker kun je lekkere, verse broodjes kopen. In het restaurant Kaptein Hook kun je lekker eten.

Gereisd met partner in september 2014

ruime bungalow in rustig kleinschalig vakantiepark

Marjolein,
    7-9-2011

De zeer ruime vakwerkbungalow is heerlijk rustig gelegen in een kleinschalig Duits vakantiepark. Het interieur is aan vernieuwing toe maar de bungalow was net verkocht. Het vakantiepark heeft verder geen voorzieningen, de vakantiegangers zijn overwegend Duitsers die een vakantiewoning hebben gekocht en die verhuren als zij er niet verblijven. Er is een hele ruime tuin rondom de bungalow en je kunt er geheel tot rust komen. Je bent wel aangewezen op auto. Net buiten het park, rechts, kun je fietsen huren. In de dorpsstraat zijn 2 grote supermarkten, een paar winkels en wat restaurants. Er is een strand bij de dijk (achter vakantiepark) doch dat is een langune aan de zee, met reepje zand (zogenaamd strand). Burhave is uitgangspunt voor uitstapjes, zoals naar Bremerhaven en naar het leuke attractie/dierentuin Jadepark. Voor zwembad/strandliefhebbers is Burhave niet echt een geschikte locatie, tenzij de auto gepakt wordt naar nabijgelegen dorpen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Prima vakantiewoning

G. Bouwer,
    12-8-2010

Wij hebben een leuke vakantie verbracht in Haus Monika. Zijn heel vriendelijk ontvangen door familie Timpe. Woning is ontzettend schoon en was voor ons van alle gemakken voorzien. Ligt ca. 200 mtr. van het strand. Wij hebben prachtig weer gehad, maar ook bij slecht weer is er genoeg te doen. Er is een lagune aangelegd bij de zee, zodat je van eb en vloed geen last hebt. Ook zijn er in de buurt leuke restaurants waar je lekker en goedkoop kunt eten. Deze woning is een aanrader.

Wij hebben ons prima vermaakt.

Gereisd met partner in juni 2010
Burhave scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews