Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°13°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor ACHAT Plaza Hamburg / Buchholz voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel ACHAT Plaza Hamburg / Buchholz in het Nederlands

Fantastisch!

Klaske van der Weij
1-1-2009

Achat plaza hotel in buchholz is super!!Erg gezellig en zeer geschikt voor familie met jonge kinderen! Mooie omgeving! Lekker en goedkoop eten! Makkelijkte vinden!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2008
2007

Geboekt via internet bij touroperator

Gerard
24-9-2007

Geboekt via internet bij touroperator. Aangezien in het noorden van Duitsland weinig of geen hotels kunnen geboekt worden via een reisbureau was dit een zeer goed alternatief. Bucholz is een klein stadje op ongeveer 30 minuten van Hamburg. Het centrum van Bucholz is autovrij en gezellig, zodra men het hotel buitenstapt is men in de winkelstraat. Het hotel is zeer verzorgd en proper. Ontbijt aan bed is niet standaard, maar op vraag was het geen probleem om zelf een lekker ontbijt samen te stellen en het mee te nemen naar de kamer. Zeker een aanrader als men Hamburg eens wilt bezoeken.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Via Touroperator

Sergio Fickel
21-8-2006

Via Touroperator. Wij zijn hier 3 nachten geweest. Prima hotel om kort te verblijven. Ruime nette kamers. Uitgebreid ontbijt en goed restaurant. Goede parkeergelegenheid. Prima sauna en zwembad. Achter het hotel zit de VVV, weet meer als het hotel te vertellen.

Hamburg is via een directe treinverbinding (combi openbaarvervoer) goed binnen 30 min. te bereiken voor slechts 16 euro (groepskaart tot 5p.) Undeloh midden in de Luneburgerheide ligt ook op 30 min met de auto. Vandaar uit mooie excursies te maken. Fietshuur slechts 4 euro p.p.

Makkelijk vanaf snelweg aan te rijden (5 min.)

Gereisd Anders in augustus 2006

Voordeeluitjes.nl

goedkoopste kamerklasse is eenpersoons maar wordt als maar

Iwan
12-8-2006

goedkoopste kamerklasse is eenpersoons maar wordt als tweepersoons verhuurd, heeft maar 1 kussen en 1 eenpersoonsdekbed. Op ons verzoek werd dit wel aangevuld. Hotel redelijk. Ontbijt redelijk tot goed, niet erg sfeervol. Zwembad en sauna's (3 stuks, gratis) goed. Saunahanddoeken te huur. Eerder 3 dan 4 sterren waard.

Gereisd Met partner in juli 2006

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenSpeciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ACHAT Plaza Hamburg / Buchholz in Buchholz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ACHAT Plaza Hamburg / Buchholz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.