Hotel Penta Braunschweigsterstersterster

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Braunschweig

8.3Fantastisch

• Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Penta Braunschweig voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Penta Braunschweig

• 8Koeman06-07-2010

prima ligging

Dit hotel ligt helemaal in het centrum van de stad. De kamers zijn niet echt groot maar wel goed ingedeeld. Prima bedden.Er is geen dichte kast of iets dergelijks dus dat was wel even wennen. Maar we konden toch onze spullen kwijt in open vakken en aan een kledingrek. Het was heerlijk dat we air-co hadden want het was wel erg warm. We hadden een kamer aan de achterkant ook dat was fijn want de voorkant is aan een drukke weg.Het personeel is allemaal erg jong maar enorm vriendelijk. Niets is ze te veel. Het ontbijt is prima verzorgd en er staat van alles op het ontbijtbuffet. De stad is wel aardig maar we konden haast geen leuke restaurantjes vinden. Erg veel kebab en italiaans dus behoorlijk éénzijdig. Wel mooie grote winkels.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8J.R. Vos22-06-2010

Prima ligging nabij centrum

Kamers hebben geen minibar, in de gang staat een automaat waar je na inworp fris en bier kunt kopen. Prima badkamer. Verder in de bar/receptie, alles voor redelijke prijzen. Boek geen halfpension, in het nabij gelegen winkelcentrum kun je goed en goedkoop eten. Hoofdkussens kunnen beter.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Peter Horbach29-01-2010

Zeer goed hotel

Zeer goed hotel. Erg vriendelijke receptie, leuke inrichting, m.n. de kamers. Modern maar erg doordacht en vrolijk. Duidelijk anders dan anders. Ontbijt zeer uitgebreid. Badkamer met regendouche. Kennelijk recent gerenoveerd (was vroeger Marriott). Op korte afstand van de stad. Aanrader.

Gereisd met partner in januari 2010

0 tips over Hotel Penta Braunschweig

0 vragen over Hotel Penta Braunschweig

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart