Hotel FourSide Braunschweigsterstersterster

8.2Fantastisch

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Braunschweig

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor FourSide Braunschweig voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel FourSide Braunschweig

• 8.14-01-2014

Verblekend comforthotel, top stadslocatie.

Jammer, het voormalige nummer 1 hotel in Braunschweig sloot in voorjaar 2014. Staat van onderhoud is dus iets verwaarloosd. Meubilair oudbakken, grote kamers. Maar: er is geen betere locatie voor stadsbezichtiging, winkelen en kroegentocht, want de centrale stadsbushalte is direct voor het hotel, ondergrondse parkeergarage van het hotel 8 Euro/dag.

Gereisd in januari 2014

• 9.05-01-2014

Een goed stadshotel.

Het hotel is zeer modern ingericht. De kamers waren zeer schoon en ook verder was niets te klagen. Voor ons stedentrips onze eerste aanbeveling.

Gereisd in januari 2014

• 9.19-12-2013

Top hotel in een top locatie in het hart van Braun

Super geweldig hotel midden in de Braunschweig met een grote ondergrondse parkeergarage waarvan je direct het hotel binnen komt. Zeer vriendelijke ontvangst met bisschopwijn bij inchecken (kort voor kerstmis). Grote ruime kamer en mooie badkamer met douche en bad. Top ontbijt dat 18,50 Euro kostte, maar het ook absoluut waard is. Ondanks de centrale ligging in het centrum een zeer rustige kamer, omdat veel ervan op de gesloten achtertuin uitkijken. in ieder geval zijn geld waard.

Gereisd in december 2013

• 7.12-12-2013

Centraal gelegen voor zakenreizigers.

Het hotel ligt op een centrale locatie in Braunschweig met verschillende winkelmogelijkheden, eten en drinken op loopafstand. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de kamers schoon en groot genoeg. Het geluidsniveau van de kamers, die aan de straatkant liggen, is bijna niet waar te nemen. Zoals in alle hotels in Braunschweig, stijgen de prijzen tijdens de jaarbeurs in Hannover tot het onbetaalbare (tot aan 300 Euro voor een standaardkamer). Evenzo zijn de kosten voor het wifi verplicht en zeer duur, wat volgens mij vandaag de dag niet meer aanvaardbaar is. Helaas heeft het hotel ook geen fitnessruimte, sauna of andere extra aanbiedingen, verder kan ik het hotel volledig aanbevelen.

Gereisd in december 2013

• 8.27-11-2013

Fatsoenlijk zakenhotel.

Fatsoenlijk zakenhotel op een centrale locatie, echter lijkt het van buiten veel ouder dan het werkelijk is.

Gereisd in november 2013

0 tips over Hotel FourSide Braunschweig

0 vragen over Hotel FourSide Braunschweig

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats