Hotel Landhaus Irmgard

12 reviews over Hotel Landhaus Irmgard in het Nederlands

Aanrader !

R & D
26-9-2016

Enorm gastvrij en een warm welkom van Roue en Nynke (eigenaren) Ligging van het hotel is aan de rand van het bos. Heerlijk om met de hond te wandelen die overigens ook van harte welkom zijn in dit hotel. Winkeltjes op loopafstand.

Kamers eenvoudig en schoon ! Super fijne douche. Gevarieerd ontbijt. Fantastische surinaamse keuken. Heerlijk betaalbaar plekje om aan de dagelijkse drukte te ontsnappen. Dit doen we zeker nog een keer !

Motor(vriendenclub)vriendelijk!

MVC Burgundians
27-6-2016

Een mooi hotel in de authentieke Duitse sfeer. Met een warm welkom door Nynke direct een huiselijk gevoel. Zelfs nadat we er als groep (8 motorrijders) doorweekt aankwamen! De kamers zijn ruim en de douches warm. Het bier staat er koud (uiteraard na het rijden) en dankzij Roué wordt de maaltijd heerlijk verzorgd. Verder een fantastische omgeving met veel diversiteit in wegen en bochten. We hebben genoten van het Motro-arrangement (Motor) en zijn aan niets te kort gekomen!

Heerlijk eten met fijn personeel

Tonny Pool
12-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Houd je van rust, wandelen, stoomtreinen,gezelligheid, dan ben je op het juiste adres. Een fantastische keuken, waar eten op de surinaamse wijze wordt klaargemaakt door de surinaamse kok. Eigenaars zijn Nederland, dus je kunt gewoon Nederlands spreken. Gezellige kamer, waar je kunt lezen, spelletjes doen, tafeltennissen etc. Ook een de kleine is gedacht met zijn eigen kamer. Op wandelafstand van het centrum van het dorp, de skilift, overdekte ijsbaan. Voor motorrijders een ideaal gebied om te rijden. De Harz heeft veel verrassende wegen, waar het uitstekend rijden is. Heerlijk rustig door de week en in het weekend iets drukker. Ruime kamers met douche en toilet. Gedeeltelijk honden toegestaan en niet roken in het hele complex.

Hier kom je terug

Chris
25-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Huis Irmgard is oud maar degelijk, en Nynke en Roué hebben er een gastvrij hotel van gemaakt. Verwacht geen luxe, maar wel een prima onderkomen met alle voorzieningen. Goede bedden, fijne douche. Het gezin Rokette met de kleine Ayden zorgt voor een huiselijke sfeer. Behulpzaam en altijd klaar voor een praatje of uitleg over de omgeving. Uitstekend ontbijt en de mogelijkheid om ’s avonds te eten in het Surinaamse restaurant. Voor de kinderen een speelkamer met onder andere tafeltennistafel en voetbalspel, voor de ouders 24/24 gratis koffie en thee, een grote koelkast met drankjes en WIFI. Grote parkeerplaats achter het huis, volop ruimte voor schoenen en skispullen, en vlakbij de twee skiliften. Als wij weer naar de Harz gaan, komen we hier zeker terug!

Een prima cocktail...!

Fam. Uitentuis-Koopman
28-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Afgelopen weekeinde met ons gezin doorgebracht in dit fijne pension in een heerlijke omgeving. Door alle toeristische investeringen in de omgeving van Braunlage is dit pension DE ideale overnachtingsplek voor ieder jaargetijden!

In deze oer Duitse omgeving werden wij op de spontane Hollandse wijze ontvangen , waarbij het ontbijt en vooral de maaltijden van een Tropisch Surinaams sausje werden voorzien....Een prima cocktail die naar meer smaakt!

Vriendelijke ontvangst ideaal voor motortochtjes

vicky vd Oever
21-8-2013

Met een klein motor gezelschap zijn we in Braunlage geweest(partner en 1 vriend). We hebben het naar onze zin gehad. Gastvrouw en gastheer waren erg vriendelijk. Kamer eenvoudig, maar goed. 's Avonds lekker Surinaams gegeten en 's morgens een lekker ontbijt met verse broodjes. Bedden sliepen prima en da's heel belangrijk na een intensief genieten op de motor van de mooie omgeving. Ook ideaal is dat de motor veilig en droog gestald kan worden. Kortom een aanrader als uitvalsbasis voor dagjes toeren met motor.

• Ligging t.o.v. pistes9

Erg mooi gelegen hotel aan de bosrand. Prima voor wintersport, in de zomer prima voor wandelen in de natuur. Erg vriendelijk personeel. Mocht er iets ontbreken of wilt u extra informatie over de omgeving zij helpen u graag.

prijs/kwaliteit is erg goed. De menukaart van het restaurant is wat klein maar zeker de moeite waard! De passie van de kok voor Surinaams eten proef je gewoon.

Fantastiche rustig gelegen verblijf aan bosrand

Gerjan Pool
28-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vriendelijk personeel, goede ruime kamers, goede bedden, veel rust, stadje op loopafstand, mooi natuur gebied. in 1 woord KLASSE!!!

Super tof en zeer ontspannend!

Fam. Koggel
19-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie en ruime kamers, netjes ingericht. Heerlijk kunnen slapen in de rust van het dorpje. Erg leuk centrum om je even uit te leven, daarnaast heerlijk om te wandelen in het dichtbijzijnde bos. Je komt er echt tot rust, vriendelijke en gastvrije bediening/eigenaren en onbeschrijvelijk lekker eten. Erg leuk en lekker om midden in Duitsland zo'n uitgebreide keuken te vinden. Zeker een top plek waar we vaker gaan komen! Aanrader voor iedereen!

Een echte aanrader!

Barbara
11-10-2010

Heerlijke dagen gehad in het mooie, gezellige en vooral gastvriendelijke landhaus irmgard. Ontzettend gastvrij ontvangen in de mooie, ruime kamers. Het exotische eten is een ware tropische verassing en echt genieten. complimenten aan de kok! Ondanks dat de winkeltjes, en restaurantjes op loopafstand zijn, toch er voor gekozen om lekker te eten bij Landhaus Irmgard!

Wij komen zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Irmgard voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Irmgard in Braunlage (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Irmgard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.