Appartement Haus am Schultalstersterster

9Fenomenaal

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Braunlage (Harz)

9Fenomenaal

• 7Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Haus am Schultal voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

1 review over Appartement Haus am Schultal

• 9Ale Sierksma23-02-2011

heerlijke plek

Het appartement ligt heel centraal in Braunlage (300 m van de hoofdstraat) en toch heerlijk rustig. Het is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Alleen jammer dat er geen internetaansluiting is. Het appartement is netjes en schoon. De eigenaar verschaft informatie over de omgeving en er is een groot aantal folders en kaarten om je te oriënteren. Het ontbijt is prima verzorgd en wij mochten de broodjes die we niet gebruikten voor het ontbijt meenemen voor de lunch. Braunlage is heel geschikt om uitstapjes te maken, o.a. per stoomtrein naar de Brokken en met de kabelbaan naar de Wurmberg. Ook kun je vanuit het appartement prachtige wandelingen maken. En dan is het heerlijk om terug in een lekker warm appartement te komen. Er zijn meteen voor het huis verschillende parkeerplaatsen zodat je de auto voor de deur hebt staan. Je moet er wel rekening mee houden dat je eerst een trap op moet naar de voordeur en vervolgens in huis een trap naar beneden naar het appartement.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Krant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats