Aparthotel Hapimag Braunlage

Aparthotel
Weer vandaag-1°-10°
8,1

• Ligging t.o.v. pistes7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Hapimag Braunlage voor je op een rij gezet:

5 reviews over Aparthotel Hapimag Braunlage in het Nederlands

Mooie bestemming om Harz te verkennen

Edward,
29-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie,gezellige bestemming met super restaurant. In de nabije omgeving is veel te doen om er een sportieve week uit van te maken. Sauna gedeelte is klein maar erg mooi

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Rust en "gemutlich". Veel "oude" stadjes binnen acceptabele afstand die een bezoek beslist waard zijn. De regionale keuken vinden wij heel aangenaam en "preiswert".

Gereisd met partner in mei 2016

H.J. Klok
31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

de accomodatie is prima; het restaurant is prima

Gereisd met vrienden in oktober 2015

2e keer gewoon goed !

fam barten
21-5-2010

mooie ligging in eigen park in centrum van Braunlage,het groene !Harz van Duitsland mooie uitstapjes naar oa Goslar,Weminglerode,lange auto/wandelroutes in bossen en meren, wij zaten in app.huis no;4 helemaal boven met een 2 verd.appartement, top! kinderen hebben een eigen speelhuis tot hun beschikking en een beek om in te spelen ! topweek weer (2e keer) gehad !

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hapimag Braunlage in Braunlage (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hapimag Braunlage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.