Hotel Upstalsboom Seehotel ***

Hotel Upstalsboom Seehotel
Hotel Upstalsboom Seehotel
8,3

Weer vandaag4°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Upstalsboom Seehotel voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Upstalsboom Seehotel in het Nederlands

Prijs/Kwaliteit verhouding is slecht

Eddie Smit, 23-8-2009

-1- Accommodatie: 3-kamer app (nr. 305 im Posthus)heeft de ingang op het parkeerterrein van het postkantoor. Het app. ligt op de 5'etage, geen lift. Met 2 kids, 2 en 4 jaar en kinderwagen een hele klus.

-2- Diner/ontbijt. Het hotel is niet ingesteld op kids. In hele hotel 2 kinderstoelen. De 4-jarige betaald de volle prijs. Elke dag moeten we vragen om een bord, servies voor de 2-jarige. Een kindermenu ipv de hoofdmaaltijd apart afrekenen, geldt ook voor een bolletje ijs.

Zowel de salade bar als ook croissant/yoghurt etc werden niet aangevuld. Late gasten hadden hier last van.

-3- Receptie/Service. Onvriendelijk, geen uitleg, van de dame die de balie s'ochtend/middag bemande. Het arrangement kent een aantal extra's zoals zwembad bezoek. Je moet daar expliciet om vragen waarna 2-uur kaartjes worden verstrekt (inclusief omkleden. Alles vragen geen toelichting "u kunt bij ons kaartjes ophalen voor..." Ook kleine dingen als even uitleggen hoe je naar de fietsverhuurder moet lopen, niks.

Prijs/Kwaliteit verhouding slecht

Eddie Smit, 23-8-2009

-1- Accommodatie: 3-kamer app (nr. 305 im Posthus)heeft de ingang op het parkeerterrein, ligt op de 5'etage, geen lift. Met 2 kids en kinderwagen een hele klus. Er staat geen kinderstoel/kinderbed opgesteld.

-2- Diner/ontbijt. Het hotel is niet ingesteld op kids, in hele hotel 2 kinderstoelen. De 4-jarige betaald de volle prijs. Elke dag moeten we vragen om bord, servies voor 2-jarige. Als we een kindermenu willen ipv de hoofdmaaltijd --> apart afrekenen, ook voor een bolletje ijs.

Zowel de salade bar als ook croissant/yoghurt etc werden niet aangevuld.

-3- Receptie/Service. Onvriendelijk, geen uitleg van de dame die s'ochtend/middag bemande. Het arrangement kent een aantal extra's zoals zwembad bezoek. Je moet daar expliciet om vragen waarna 2-uur kaartjes worden verstrekt (inclusief omkleden). Ook kleine dingen als even uitleggen hoe je naar de fietsverhuurder moet lopen, niks.

Prima hotel in een karakteristiek pand

M.J. Mollema, 19-11-2008

Zeer goede service met vriendelijk personeel

Goed eten, je krijgt een buffet in de ochtend en 's avonds ruime hoeveelheden. De kamers zijn netjes en schoon, maar je moet voor het bed niet te lang zijn. Het hotel is een oud hotel uit begin 1907 in vrijwel geheel originele stijl met moderne gemakken en is fraai gelegen tegenover de vuurtoren.

Prima hotel en perfecte service en uitstekend ontbijt en diner.

Vriendelijk personeel.

Prima hotel,ruime kamer en heerlijkbed

aukje, 30-4-2007

Prima hotel,ruime kamer en heerlijkbed. Vriendelijk en gastvrije personeel.

Eten smakelijk en goed verzorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Upstalsboom Seehotel in Borkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Upstalsboom Seehotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Upstalsboom Seehotel scoort een 8.29 uit 10 op basis van 7 reviews.