Hotel Strandvilla Janine

HotelWeer vandaag16°12°
Hotel Strandvilla Janine
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Strandvilla Janine voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Strandvilla Janine in het Nederlands

Zeer goed

Bouwmand
30-9-2017

Mooie kamer (nr. 111) aan de voorkant van het pand, net boven de serre wat een riant buitenplatform (gedeeld met aangrenzende kamer) oplevert. Wel tussen twee hogere panden in waardoor het uitzicht en de zon-inval wat beperkt is en het geluid van de aangrenzende winkelstraat versterkt. Je kunt niet alles hebben ;-) Prima ontbijt met veel keuze in brood, beleg en drinken. Locatie 1 minuut lopen van het gezellige strandboulevard. Prachtig zandstrand. Leuke winkelstraten met fijne restaurants. (Black Pearl is top, en ook Strandhotel Ostfriesenhof met prachtig uitzicht!)

Als zij-slapers vonden we de matrassen iets aan de harde kant.

Oude reviews (archief)

Heerlijk aangenaam verblijf

Harm
12-4-2013

Ondanks het koude weer hadden we 3 leuke en actieve dagen op het eiland Borkum. En dit kwam niet in het minst door ons verblijf in hotel Strandvilla Janine.Het kleinschalige hotel, gerund door de familie Atsidakos en hun team, ligt aan de Strandstrasse, 200 meter van de boulevard.Het 19e eeuwse gebouw heeft ondanks vernieuwingen zijn sfeer behouden. Onze kamer was niet groot, maar goed verzorgd en schoon. Prima bedden. De nieuwe badkamers zijn praktisch en mooi uitgevoerd. Overal is gratis WIFI beschikbaar. Het ontbijt wordt geserveerd in de heldere ontbijtkamer en is geweldig: uitgebreide keuze, en elke morgen een nieuwe, wisselende lekkernij. Daarmee begint de dag goed. Het ontvangst was hartelijk. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Flexibiliteit staat hoog in het vaandel. De familiaire en ongedwongen sfeer past bij dit hotel en droeg bij aan een prettig verblijf op Borkum. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandvilla Janine in Borkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandvilla Janine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandvilla Janine scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.